ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗΝΟΣ 3 ΜΕΡΕΣ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2011
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ
3ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ
ΤΗΝΟΣ

1η ΜΕΡΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΤΗΝΟ
Aναχώρηση στις 07.00 το πρωί . Περνώντας από Κατερίνη, Βόλο, Αλαμάνα και με καθ΄οδόν στάσεις φτάνουμε το μεσημέρι στη Νέα Μάκρη και στην Ιερά Μονή του Αγίου Εφραιμ, ένα από τα παλιότερα μοναστήρια της Αττικής , προσκύνημα στο σκήνωμα του Αγίου Εφραίμ –Μεγαλομάρτυς θαυματουργός . Συνεχίζουμε για Ραφήνα. Επιβίβαση στο πλοίο και απόπλους για την Τήνο. Άφιξη στο νησί, μεταφορά στο ξενοδοχείο και τακτοποίηση στα δωμάτια. Στη συνέχεια ελεύθερος χρόνος για ξεκούραση και για μια πρώτη γνωριμία με το νησί.

2η ΜΕΡΑ ΤΗΝΟ
Πρωινό και επίσκεψη στο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελίστριας της Τήνου. Παρακολούθηση της Θείας Λειτουργίας στο ναό της Μεγαλόχαρης, Κοινωνία και πρωινό στο ξενοδοχείο .Στη συνέχεια θα ξεκινήσουμε για το γύρο του νησιού. Προσκύνημα στο μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας –ησυχαστήριο ,ναός της Αγίας ,η κάρα της ,έκθεση εργόχειρων. Αναχώρηση και περνώντας από τα όμορφα χωριά Κέχρος ,Βώλαξ,Κάμπο ,Καρδιανή, Υστέρνια .Άφιξη στο Πύργο ,το μεγαλύτερο και ομορφότερο χωριό της Τήνου. Εδώ θα επισκεφτούμε –προαιρετικά το σπίτι και το εργαστήριο του γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά. Συνεχίζουμε για Πάνορμο .Γεύμα εξ ιδίων στα παραλιακά ταβερνάκια και μπάνιο , και επιστροφή στο ξενοδοχείο. Στην επιστροφή για τη Χώρα και το ξενοδοχείο θα επισκεφτούμε εργαστήριο ζαχαροπλαστικής με παραδοσιακά αμυγδαλωτά και λουκούμια .Το βράδυ ελεύθερο . Διανυκτέρευση.

3η ΜΕΡΑ ΤΗΝΟ-ΡΑΦΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Πρόγευμα και στη συνέχεια περιήγηση στο Ιερό Ίδρυμα της Ευαγγελίστριας . Θα δούμε το ναό της Εύρεσης , το Μαυσωλείο της Έλλης , το Σκευοφυλάκιο , το Μαυσωλείο της Έλλης .Χρόνος ελεύθερος και το μεσημέρι μεταφορά στο λιμάνι και απόπλους για Ραφήνα .Άφιξη και επιβίβαση στο λεωφορείο και με καθ΄οδόν στάσεις ,φτάνουμε αργά το βράδυ στην πόλη μας.

Τιμή κατ ΄ άτομο
σε studio χωρίς πρωινό από 135 ,00 ευρώ
σε ξενοδοχείο με πρωινό από 150,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Τη μεταφορά με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας-Τα εισιτήρια πλοίων Ραφήνα-Τήνο-Ραφήνα -Τις δύο διανυκτερεύσεις-Πρωινά –ανάλογα με τη επιλογή σας -Τις περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα-Αρχηγό –συνοδό του γραφείου μας

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,διασκεδάσεις ,ποτά, φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.