Πάσχα στην Τήνο

12-16 Απριλίου 2012
73.jpg

1ημέρα: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΡΑΦΗΝΑ-ΤΗΝΟΣ
Συγκέντρωση το πρωί και αναχώρηση. Με τις απαραίτητες στάσεις φθάνουμε στη Ραφήνα. Επιβίβαση στο πλοίο και απόπλους για την Τήνο. Άφιξη και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.

2η μέρα ΤΗΝΟΣ
Πρωινό στο ξενοδοχείο και επίσκεψη στο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελίστριας της Τήνου. Παρακολούθηση της Αποκαθήλωσης στο Ναό της Μεγαλόχαρης, . Στη συνέχεια θα ξεκινήσουμε το γύρο του νησιού. Θα επισκεφθούμε το μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας, γυναικείο ησυχαστήριο,όπου θα δούμε το ναό της Αγίας και την Αγία Κάρα της Αγίας Πελαγίας. Στη συνέχεια, θα δούμε τα χωριά Κέχρος, Κάμπο, Καρδιανή, Υστέρνια με τους μοναδικούς περιστερώνες. Άφιξη στον Πύργο και θα επισκεφτούμε το σπίτι και το εργαστήριο του περίφημου γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά και το μουσείο των Τήνιων καλλιτεχνών. Στάση για καφέ και συνεχίζουμε για Πάνορμο. Γεύμα εξ ιδίων στα παραλιακά ταβερνάκια. Επιστροφή στη χώρα .To βράδυ παρακολούθηση στης περιφοράς του Επιταφίου . Διανυκτέρευση.

3η μέρα: ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ή ΣΥΡΟ
Πρωινό και προαιρετική εκδρομή στη Μύκονο. Εδώ μπορείτε να περπατήσετε στα στενά δρομάκια, να δείτε την προτομή της Μαντώ Μαυρογένους, τους γραφικούς ανεμόμυλους και την εκκλησία της Παραπορτιανής. Ελεύθερος χρόνος ,επιστροφή το απόγευμα.
Όσοι επιθυμούν μπορούν να επισκεφτούν την Σύρο. Φτάνοντας στην Ερμούπολη, την πρωτεύουσα των Κυκλάδων μπορείτε να δείτε το Δημαρχείο, την εκκλησία της Μεταμόρφωσης, το θέατρο Απόλλων , το ναό του Αγίου Νικολάου. Επίσης να επισκεφτείτε την Άνω Σύρο με τα μικρά δαιδαλώδη σοκάκια και τον καθολικό ναό του Αγίου Γεωργίου, χρόνος ελεύθερος. Επιστροφή το απόγευμα.
Για όσους επιλέξουν να μείνουν στην Τήνο, ελεύθερη μέρα στη διάθεσή σας .Το βράδυ παρακολούθηση της λειτουργίας της Ανάστασης και στη συνέχεια Αναστάσιμο δείπνο με μαγειρίτσα . Διανυκτέρευση.
megaloxari-tinos.jpg
4η ημέρα : ΤΗΝΟΣ
Πρωινό και ελεύθερη μέρα στη διάθεσή σας για να περπατήσετε στην όμορφη Χώρα της Τήνου και το μεσημέρι Πασχαλινό γεύμα .

5η ημέρα: ΤΗΝΟΣ – ΡΑΦΗΝA – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρωινό και χρόνος ελεύθερος, στη συνέχεια μεταφορά στο λιμάνι και απόπλους για Ραφήνα. Άφιξη, επιβίβαση στο πούλμαν και με καθ’οδον στάσεις, φτάνουμε αργά το βράδυ στην πόλη μας .

Τιμή κατ άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο δωμάτιο από 195,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Τη μεταφορά με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τα εισιτήρια πλοίων Ραφήνα-Τήνο- Ραφήνα σε σαλόνια
-Τις διανυκτερεύσεις σε επιλεγμένο ξενοδοχείο 3* ή ενοικιαζόμενα δωμάτια –ανάλογα με τη δική σας επιλογή
-Πρωινά
-Τις περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Το Αναστάσιμο δείπνο και το Πασχαλινό 35,00 ευρώ
-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,διασκεδάσεις ,ποτά, φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.