ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΤΗΝΟ

4ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ

07-10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

1η μέρα: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ –ΡΑΦΗΝΑ-ΤΗΝΟΣ
Συγκέντρωση και αναχώρηση το πρωί . Με τις απαραίτητες στάσεις φθάνουμε στη Ραφήνα. Επιβίβαση στο πλοίο και απόπλους για την Τήνο. Άφιξη και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Χρόνος ελεύθερος για μια πρώτη γνωριμία με το νησί. Διαν/ση.

2η μέρα ΤΗΝΟΣ
Επίσκεψη στο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελίστριας της Τήνου. Παρακολούθηση της Θείας Λειτουργίας στο Ναό της Μεγαλόχαρης, Κοινωνία και πρωινό στο ξενοδοχείο. Στη συνέχεια θα ξεκινήσουμε το γύρο του νησιού. θα επισκεφθούμε το μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας, γυναικείο ησυχαστήριο,όπου θα δούμε το ναό της Αγίας και την Αγία Κάρα της Αγίας Πελαγίας. Στη συνέχεια, θα δούμε τα χωριά Κέχρος, Βώλαξ, Κάμπο, Καρδιανή, Υστέρνια με τους μοναδικούς περιστερώνες. Άφιξη στον Πύργο και θα επισκεφτούμε το σπίτι και το εργαστήριο του περίφημου γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά και το μουσείο των Τήνιων καλλιτεχνών. Στάση για καφέ και συνεχίζουμε για Πάνορμο. Γεύμα εξ ιδίων στα παραλιακά ταβερνάκια. Επιστροφή στη χώρα .Διανυκτέρευση.

3η μέρα: ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ Η ΣΥΡΟ
Πρωινό και προαιρετική εκδρομή στη Μύκονο. Εδώ μπορείτε να περπατήσετε στα στενά δρομάκια, να δείτε την προτομή της Μαντώ Μαυρογένους, τους γραφικούς ανεμόμυλους και την εκκλησία της Παραπορτιανής. Ελεύθερος χρόνος ,επιστροφή το απόγευμα.
Όσοι επιθυμούν μπορούν να επισκεφτούν την Σύρο. Φτάνοντας στην Ερμούπολη, την πρωτεύουσα των Κυκλάδων μπορείτε να δείτε το Δημαρχείο, την εκκλησία της Μεταμόρφωσης, το θέατρο Απόλλων , το ναό του Αγίου Νικολάου. Επίσης να επισκεφτείτε την Άνω Σύρο με τα μικρά δαιδαλώδη σοκάκια και τον καθολικό ναό του Αγίου Γεωργίου, χρόνος ελεύθερος. Επιστροφή το απόγευμα.
Για όσους επιλέξουν να μείνουν στην Τήνο, μπορούν να απολαύσουν το μπάνιο τους στις παραλίες του νησιού. Διανυκτέρευση.

4η ημέρα : ΤΗΝΟΣ –ΡΑΦΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρωινό και χρόνος ελεύθερος, στη συνέχεια μεταφορά στο λιμάνι και απόπλους για Ραφήνα. Άφιξη, επιβίβαση στο πούλμαν και με καθοδόν στάσεις, φτάνουμε αργά το βράδυ στην πόλη μας

Τιμή κατ ΄ άτομο με πρωινό 180,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Τη μεταφορά με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας-Τα εισιτήρια πλοίων Ραφήνα-Τήνο- Ραφήνα σε σαλόνια-Τις διανυκτερεύσεις σε επιλεγμένο ξενοδοχείο ς -Πρωινά-Αρχηγό-συνοδό-Τις περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,διασκεδάσεις ,γεύματα, ποτά φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.