ΕΛΒΕΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΟΔΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

20-28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012
lucerne_w005.jpg
1η μέρα : Θεσσαλονίκη – Ηγουμενίτσα –Ανκόνα
Αναχώρηση από το γραφείο μας το απόγευμα . Κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις , φθάνουμε στη Ηγουμενίτσα, απ’ όπου θα πάρουμε το πλοίο για Ιταλία. Τακτοποίηση στις καμπίνες .Διανυκτέρευση στο πλοίο.

2η μέρα : Ανκόνα-Μιλάνο
Άφιξη στην Ανκόνα . Αναχώρηση για Μιλάνο. Με στάσεις για φαγητό και καφέ
φτάνουμε το βραδάκι στο Μιλάνο. Τακτοποίηση στα δωμάτια . Δείπνο και διανυκτέρευση .

3η μέρα: Μιλάνο-Γενεύη
Πρωινό και μεταφορά στο αεροδρόμιο για να παραλάβουμε τους υπόλοιπους . Στη συνέχεια θα διασχίσουμε την μαγευτική κοιλάδα της Αόστα, το φυσικό πέρασμα των Άλπεων μεταξύ της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης και θα αφού περάσουμε το τούνελ Mont Blanc (18χλμ.) που συνδέει την Ιταλία με την Γαλλία , κατευθυνόμαστε για την περιοχή της Γενεύης . Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο . Δείπνο και διανυκτέρευση .

4η μέρα : Γενεύη – Λωζάνη –Μοντρέ
Πρωινό και ξεκινάμε την ξενάγησή μας με τη Γενεύη, που καθρεφτίζει την ομορφιά της στη δυτική άκρη της μεγάλης λίμνης Λε Μαν και διασχίζεται από το Ροδανό ποταμό. Χαρακτηριστικό της σημείο ο τεράστιος πίδακας που εκτοξεύει το νερό σε ύψος 150μ. Στην παλιά πόλη με τους ανηφορικούς δρόμους, θα δούμε τον Καθεδρικό Ναό του Αγ. Πέτρου, το Πανεπιστήμιο, την Όπερα τα καταπράσινα πάρκα, όπως τα ''Περλ ντε Λακ'', ''Γκρανζ'' και το Μον Ρεπό, θα βρεθούμε στην διεθνοποιημένη γωνιά με τα υπερσύγχρονα μεγαθήρια των Διεθνών Οργανισμών, στα κτίρια του Ερυθρού Σταυρού και της Κοινωνίας των Εθνών.
Συνεχίζουμε με τη Λωζάνη και στην περιήγηση στην έδρα της διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, που ξεδιπλώνεται σε δύο τμήματα. Στην παλιά πόλη θα δούμε το μέγαρο Ριπόν, τον Καθεδρικό ναό και τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό και στο Ουσύ, πάνω στη λίμνη Λεμάν, το Σατώ, το Μπώ Ριβάζ. Χρόνος ελεύθερος .
Και στη συνέχεια θα επισκεφτούμε το Μοντρέ ,παραθεριστικό κέντρο, κτισμένο δίπλα στη λίμνη Λεμάν. Χρόνος ελεύθερος και επιστροφή στο ξενοδοχείο . Δείπνο και διανυκτέρευση.
epar1.jpg
5η μέρα : Ζυρίχη-Βέρνη-Ιντερλάγκεν -Λουκέρνη
Μετά το πρωινό αναχωρούμε για την Ομοσπονδιακή Πρωτεύουσα της Ελβετίας τη Βέρνη. Στην περιήγηση μας θα γνωρίσουμε την παλιά Βέρνη, κτισμένη με τρόπο μοναδικό πάνω σε ύψωμα που περισφίγγει ο ποταμός Άαρ. Η πόλη έχει χαρακτηριστεί από την ΟΥΝΕΣΚΟ σαν διατηρητέο μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς. Ο Πύργος του Ρολογιού - σύμβολο της πρωτεύουσας, ο γοτθικός Καθεδρικός Ναός, το μεσαιωνικό Δημαρχείο, ο όμορφος Κήπος των Ρόδων, το εντυπωσιακό Κοινοβούλιο και ο θρυλικός Λάκκος με τις Αρκούδες, σίγουρα θα μας συναρπάσουν. Χρόνος ελεύθερος για να περπατήσετε στο διακοσμημένο με όμορφες κρήνες μεγάλο κεντρικό δρόμο, καρδιά της ιστορικής και εμπορικής Βέρνης.
Αναχώρηση για το γραφικό Ιντερλάγκεν που πήρε τ' όνομα του από τη μοναδική του θέση ανάμεσα σε δύο από τις ωραιότερες λίμνες της Ελβετίας και είναι πόλος έλξης για τους τουρίστες απ' όλα τα μέρη του κόσμου. Συνεχίζουμε για Λουκέρνη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση.

6η μέρα : Λουκέρνη – Ζυρίχη -Καταρράκτες Ρήνου
Πρωινό και ξεκινάμε να γνωρίσουμε την παλιά Λουκέρνη με τα σπίτια του 17ου αιώνα ,με ζωγραφισμένες προσόψεις και οικόσημα, με τις χαριτωμένες σιδερένιες επιγραφές των μαγαζιών με τα πλακόστρωτα δρομάκια και τις στολισμένες με σιντριβάνια πλατειούλες . Το σπουδαιότερο αξιοθέατο της πόλης είναι η ξύλινη σκεπαστή γέφυρα Κάπελμπρικε ,που χρονολογείτε από το Μεσαίωνα και απεικονίζει την ιστορία της πόλης σε 120 πίνακες ζωγραφικής σε ξύλο, κρεμασμένους στα τριγωνικά δοκάρια που στηρίζουν τη στέγη της γέφυρας και το μουσείο των παγετώνων.
Στη συνέχεια θα επισκεφτούμε τη Ζυρίχη. Θα θαυμάσουμε τον καθεδρικό ναό Κροσμίνστερ με τα δύο καμπαναριά ,τις γραφικές παλιές γειτονιές και την Πέτερς Κίρχε με τη μεγαλύτερη πλάκα ρολογιού στην Ευρώπη. Συνεχίζουμε με τους καταρράκτες του Ρήνου, στο Μέλανο Δρύμο, που είναι οι μεγαλύτεροι της Ευρώπης Γεμάτοι ευχάριστες εντυπώσεις , επιστρέφουμε στη Λουκέρνη. Δείπνο και διανυκτέρευση.

7η μέρα : Λουκέρνη –Λουγκάνο-Μιλάνο
Πρωινό και αναχωρούμε για τα σύνορα Ελβετίας –Ιταλίας και τη λίμνη του Κόμο. Θα δούμε τον καθεδρικό Ναό , το παλιό Δημαρχείο , το ιστορικό κέντρο και την πλατεία Καβούρ. Χρόνος ελεύθερος και αναχωρούμε για το Μιλάνο .Περιήγηση στην πόλη του Μιλάνου την πόλη της μόδας και του ντιζάιν . Θα δούμε την εμπορική στοά του Βίκτωρα Εμμανουήλ με τα εντυπωσιακά ψηφιδωτά , τη Σκάλα του Μιλάνου με τη νεοκλασική όψη , τον καθεδρικό ναό. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση.

8η μέρα : Μιλάνο- Ανκόνα
Πρόγευμα και αναχώρηση για Ανκόνα απ΄ όπου θα πάρουμε το πλοίο για την Ηγουμενίτσα. Διανυκτέρευση εν πλώ.

9η μέρα : Ηγουμενίτσα – Θεσσαλονίκη
Άφιξη στη Ηγουμενίτσα. Κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις στη διαδρομή για καφέ, φθάνουμε στη Θεσσαλονίκη.

985705-beautiful_switzerland-switzerland.jpg
Τιμή κατά άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο: 540,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας.
-Ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε καμπίνες ΑΒ4
-Διαμονή σε ξενοδοχεία 4*
-Ημιδιατροφή (6 πρωινά και 6 δείπνα)
-Περιηγήσεις του προγράμματος.
-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου.
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης.
ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Τα επιπλέον γεύματα, τηλεφωνήματα, εισόδους αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, προαιρετικές εκδηλώσεις ή άλλες παροχές .