Κωνσταντινούπολη 5-9 ιανουαρίου 2011

ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ ΣΤΗΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
5-9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
istanbul_kizkulesi.jpg

1Η ΜΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Συγκέντρωση το πρωί στις 05.45 στην πλατεία Αριστοτέλους και αναχώρηση στις 06.00 με ενδιάμεση στάση, φτάνουμε στα σύνορα των Κήπων. Έλεγχος διαβατηρίων , σύντομη στάση στα αφορολόγητα και μπαίνουμε στην Ανατολική Θράκη .Μέσω Κεσάνης , Μαλγάρων , Ραιδεστού και με στάση για φαγητό φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη .Τακτοποίηση στα δωμάτια και χρόνος για ξεκούραση .Στη συνέχεια μαζί με τον αρχηγό μας ξεκινούμε για μια βόλτα στον πεζόδρομο του Πέραν . Διανυκτέρευση.
2Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και αναχωρούμε για το Πατριαρχείο και παρακολούθηση της λειτουργίας των Φώτων και τον αγιασμό των υδάτων στον Κεράτιο Κόλπο . Γεύμα εξ ιδίων .Στη συνέχεια επίσκεψη στην Αιγυπτιακή αγορά και την περίφημη αγορά του Καπαλί Τσαρσί Επιστροφή στο ξενοδοχείο .Για τη βραδινή σας διασκέδαση προτείνουμε το μπαρ στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου με πανοραμική θέα στο Βόσπορο .
3Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρόγευμα και ξεκινάμε την ξενάγησή μας με τον Ιππόδρομο με τον υπέροχο (ντικιλίτας) αιγυπτιακό κίονα-οβελίσκο που φέρει πάνω του ιερογλυφικά ,το χάλκινο τρίποδα των Δελφών και την ωραία γερμανική κρήνη του 1898, το Μπλε Τζαμί του Σουλτάνου Αχμέτ και καταλήγουμε στην περίφημη εκκλησία-μουσείο της Αγίας Σοφίας .Στη συνέχεια θα επισκεφτούμε τη Δεξαμενή του Ιουστινιανού και θα καταλήξουμε στη Μονή της Χώρας . Γεύμα εξ ιδίων . Επιστροφή στο ξενοδοχείο και χρόνος για ξεκούραση . Το βράδυ σας προτείνουμε οριεντάλ διασκέδαση με μουσική , χορούς και τραγούδια της Ανατολής .
4Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Μετά το πρωινό θα επισκεφτούμε το παλάτι του Ντολμά Μπαχτσέ .Στη συνέχεια θα ξεναγηθούμε επιλεκτικά στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Κωνσταντινούπολης που στεγάζει μία από της πλουσιότερες συλλογές αντικειμένων στον κόσμο , ενώ φιλοξενεί θησαυρούς από την προκλασική περίοδο . Γεύμα εξ ιδίων και σας προτείνουμε προαιρετική κρουαζιέρα στο Βόσπορο ,για να απολαύσουμε την μαγεία των στενών. Επιστροφή στο ξενοδοχείο.
5Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤ/ΠΟΛΗ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Πρωινό και επίσκεψη στην εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής ,το Μπαλουκλί, με το θαυματουργό αγίασμα και τα παραδοσιακά ψάρια όπου βρίσκονται και οι τάφοι των πατριαρχών. Κατόπιν αναχώρηση για Θεσσαλονίκη. Διέλευση συνόρων Κήπων και με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄οδόν ,άφιξη το βράδυ στην πόλη μας.

Τιμή κατά άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο 440,00 ευρώ
Τιμή σε μονόκλινο 250,00

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τέσσερις διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο Ceylan Intercontinental 5* σε standard δίκλινα δωμάτια
-Τις ξεναγήσεις με επίσημο ξεναγό που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Εισόδους μουσείων ,την κρουαζιέρα στο Βόσπορο, διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται ως προαιρετικό