ΠΑΣΧΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ

12-16 Απριλίου 2012
RhodesPanoramic.jpg
1Η ΜΕΡΑ Μ . ΠΕΜΠΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΡΟΔΟ
Συγκέντρωση στο αεροδρόμιο τα πρωί. Έλεγχος εισιτηρίων και αναχωρούμε με απευθείας πτήση για Ρόδο . Άφιξη και μετάβαση στο ξενοδοχείο. Τακτοποίηση στα δωμάτια και χρόνος ελεύθερος για μια πρώτη γνωριμία με το νησί . Δείπνο και διανυκτέρευση .
2Η ΜΕΡΑ Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΡΟΔΟ
Πρωινό και χρόνος ελεύθερος στη διάθεση των εκδρομέων για μια επίσκεψη στην πλούσια αγορά της Ρόδου .Ποιοτικές αγορές όλων των ειδών μπορείτε να κάνετε στην παλιά πόλη και στην πλατεία Κύπρου .Επιστροφή στο ξενοδοχείο και το βράδυ μπορείτε να παρακολουθήσετε την ακολουθία του επιταφίου στην εκκλησία του Αγίου Φανουρίου , όπου γίνεται η περίφημη αναπαράσταση των παθών του Χριστού . Το βράδυ δείπνο στο ξενοδοχείο με νηστίσιμα εδέσματα . Διανυκτέρευση.
rodos3.jpg
3Η ΜΕΡΑ Μ.ΣΑΒΒΑΤΟ ΡΟΔΟΣ- ΛΙΝΔΟΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Πρωινό η σημερινή μέρα είναι αφιερωμένη στα αξιοθέατα της πόλης Θα θαυμάσουμε το γραφικό Μανδράκι , το εντυπωσιακό ενυδρείο , το μοναδικό πανόραμα της Ρόδου από το λόφο του Μόντε Σμιθ και θα περπατήσουμε στην παλιά μεσαιωνική πόλη όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε το κάστρο του Μεγάλου Μάγιστρου και την περίφημη οδό των Ιπποτών . Ακολουθεί η Λίνδος με την επιβλητική της Ακρόπολη .Ελεύθερος χρόνος για γεύμα και καφέ προαιρετικά και στην επιστροφή επίσκεψη στα ιαματικά λουτρά της Καλλιθέας . Επιστροφή στο ξενοδοχείο . Παρακολούθηση της Αναστάσιμης λειτουργίας στο γραφικό εκκλησάκι της Παναγίας της Φανερωμένης λίγα μέτρα από το Rodos Palace ή στην όμορφη εκκλησία του Ευαγγελισμό , στην πλατεία δημαρχείου. Ακολουθεί εορταστικό δείπνο στο κεντρικό εστιατόριο του ξενοδοχείου.
4Η ΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Πρωινό και στη συνέχεια η σημερινή μέρα είναι ελεύθερη στη διάθεσή σας για το πασχαλινό γλέντι , με πλούσια εδέσματα όπως παραδοσιακό αρνί στη σούβλα , καθώς επίσης και άφθονο κρασί . Απολαύστε το παραδοσιακό γλέντι με τη συνοδεία ζωντανής μουσικής από τοπικά συγκροτήματα . Το βράδυ προαιρετική διασκέδαση .Διανυκτέρευση.
5η ΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Πρόγευμα και αναχωρούμε για το αεροδρόμιο. Άφιξη στη Θεσσαλονίκη με απευθείας πτήση .

Στο 4ήμερο πρόγραμμα δεν πραγματοποιείται η 1η μέρα .

RODOS.jpg
ΤΙΜΕΣ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΙΑΚΟΠΩΝ 4ήμερο με πρωινό από 275,00

Ενοικίαση ΙΧ Α΄ κατ. 4μέρες 85,00 ευρώ 5μέρες 110,00 ευρώ

ΕΚΔΡΟΜΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ 4ήμερο με ημιδιατροφή 345,00

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

-Αεροπορικά εισιτήρια Θεσσαλονίκη-Ρόδο-Θεσσαλονίκη
-Τις μετακινήσεις με πολυτελή λεωφορεία στο νησί της Ρόδου σύμφωνα με το πρόγραμμα , για όσους επιλέξουν το εκδρομικό πρόγραμμα και τις ξεναγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Για όσους επιλέξουν διακοπές περιλαμβάνεται το transfer αεροδρόμιο-ξενοδοχείο- αεροδρόμιο
-Τις διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο της επιλογής σας
-Διατροφή και τα εορταστικά ανάλογα με την επιλογή του πακέτου
-Αρχηγό –συνοδό του γραφείου μας
-Έμπειρο ξεναγό
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

-Φόρους αεροδρομίων 32 ,00 ευρώ με Ολυμπιακή και 30,00 με Aegean
-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,διασκεδάσεις ,ποτά, φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.
-Στα πακέτα που δεν περιλαμβάνονται εορταστικά μπορείτε να συμμετέχετε με επιβάρυνση από 35,00 ευρώ