ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ

13-16 Απριλίου 2012
537.jpg
1Η ΜΕΡΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ -ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ
Αναχώρηση το πρωί στις 06.00 . Διέλευση από Τέμπη, Θήβα, Ελευσίνα, Ισθμό της Κορίνθου και με καθ ΄ οδών στάσεις άφιξη στον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου Θα επισκεφτούμε τον αρχαίο θέατρο και το αρχαιολογικό μουσείο. Στη συνέχεια άφιξη στο Πόρτο Χέλι και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Παρακολούθηση της περιφοράς του Επιταφίου . Διανυκτέρευση .
2Η ΜΕΡΑ ΥΔΡΑ-ΣΠΕΤΣΕΣ
Πρωινό και αναχωρούμε για να επισκεφτούμε προαιρετικά με τοπικό καράβι τα δύο πανέμορφα νησιά. Πρώτος σταθμός μας η Ύδρα με την ιστορική αρχιτεκτονική, φημισμένη για τις μετακινήσεις με τα γαϊδουράκια. Θα δούμε το αρχοντικό του Τομπάζη, του Κουντουριώτη, του Βουδούρη καθώς και τη Μητρόπολη,που χτίστηκε τον 17ο αιώνα. Ελεύθερος χρόνος ,και συνεχίζουμε για τις Σπέτσες. Εδώ θα επισκεφτούμε το σπίτι της Μπουμπουλίνας , το σπίτι-μουσείο του Χατζηγιάννη Μέξη,το ναό του Αγίου Νικολάου .Το απόγευμα επιστρέφουμε στο Πόρτο Χέλι . Χρόνος ελεύθερος και το βράδυ παρακολούθηση της Ανάστασης . Διανυκτέρευση.
%CE%A5%CE%94%CE%A1%CE%91%201.jpg
3Η ΜΕΡΑ ΕΡΜΙΟΝΗ-ΓΑΛΑΤΑΣ-ΠΟΡΟΣ-ΛΕΜΟΝΟΔΑΣΟΣ
Πρόγευμα και ελεύθερος χρόνος και από νωρίς μας περιμένει ένα πλούσιο Πασχαλινό γεύμα για να γιορτάσουμε το Πάσχα . Το απόγευμα θα επισκεφτούμε για το καταπράσινο νησί ,τον Πόρο. Διέλευση από την Ερμιόνη ,άφιξη στο Γαλατά όπου και θα πάρουμε το καραβάκι για το νησί. Άφιξη και χρόνος ελεύθερος στους εκδρομείς για να απολαύσουν τον καφέ και τη βόλτα τους .Επιστροφή αφού πρώτα δούμε το Λεμονοδάσος . Διανυκτέρευση.
spetses.jpg
4η ΜΕΡΑ ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ –ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ-ΝΑΥΠΛΙΟ
Πρόγευμα και αναχώρηση αμέσως μετά θα επισκευθούμε το Ναύπλιο. Θα δούμε το ναό του Αγίου Σπυρίδωνα και τη πλατεία Συντάγματος. Ελεύθερος χρόνος και στη συνέχεια θα επισκεφτούμε τις Μυκήνες. Αναχώρηση για Θεσσαλονίκη. Ακολουθώντας τη διαδρομή Κορίνθου, Ελευσίνας, Θήβας, Τεμπών και με στάσεις άφιξη στη πόλη μας το βράδυ.

Τιμή κατ ΄ άτομο από 230,00 με ημιδιατροφή

Περιλαμβάνει
-Μετακινήσεις με πολυτελές λεωφορείο
-Διαμονή σε επιλεγμένο ξενοδοχείο
-Ημιδιατροφή (πρωινά σε μπουφέ και γεύματα εκ των οπίων το Αναστάσιμο Δείπνο με τη μαγειρίτσα και το Πασχαλινό Γεύμα)
-Τις περιηγήσεις και εκδρομές που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Αρχηγό συνοδό του γραφείου μας
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης
-ΦΠΑ

Δεν περιλαμβάνει
-Τα εισιτήρια των καραβιών για Ύδρα-Σπέτσες και Πόρο , τους εισόδους στους αρχαιολογικούς χώρους , ποτά , επιπλέον γεύματα και ότι αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό