ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ 27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΜΕ 06 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ
%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%93%CE%99%CE%91+%CE%A3%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%91+-+%CE%A0%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%9F%CE%A3.jpg

1η μέρα 27 Αυγούστου ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – MΠΟΛΟΥ-880χλμ
Αναχώρηση από το γραφείο μας στις 7.00 και μέσω Καβάλας ,Ξάνθης ,Κομοτηνής ,Αλεξανδρούπολης και με συνεχείς στάσεις άφιξη στα σύνορα .Έλεγχος διαβατηρίων και μετά από μια σύντομη στάση στα αφορολόγητα, περνάμε στην Ανατολική Θράκη . Μέσω Κεσάνης ,Μαλγάρων και Ραιδεστού και με συνεχείς στάσεις φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη. Διέλευση από την Πόλη και περνάμε στην Ασιατική Τουρκία. Αφού περάσουμε τη Νικομήδεια ,το Αζατ Παζάρ, φτάνουμε στο μαγευτικό βουνό Μπόλου . Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο .Διανυκτέρευση.

2η μέρα 28 Αυγούστου ΜΠΟΛΟΥ-ΣΑΜΣΟΥΝΤΑ –475χλμ
Πρόγευμα και αναχωρούμε για Σαμψούντα .Περνώντας από Σαφράμπολη και Κασταμονή φτάνουμε στη Σαμψούντα. Τακτοποίηση στα δωμάτια ,δείπνο και διανυκτέρευση.
3η μέρα 29 Αυγούστου ΣΑΜΨΟΥΝΤΑ – ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ

samsun.jpg

Μετά το πρωινό και μέσω τη Φάτσα την Οινόη,τη Κερασούντας ,και με συνεχείς στάσεις φτάνουμε στην Τραπεζούντα. Δείπνο .Διανυκτέρευση.

4η μέρα 30 Αυγούστου ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ

%CE%92%CE%99%CE%9B%CE%91%20%CE%9A%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%99%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%99%CE%94%CE%97%20(18).jpg?download=1

Πρόγευμα και ξεκινάμε τη ξενάγηση μας .Θα δούμε το Φροντιστήριο ,το Σπίτι Μέριμνας Ποντίων Κυριών, το Ναό του Αγίου Ευγενίου ,άλλοτε πολιούχου πόλης ,την εκκλησία της Αγίας Σοφίας ,το αρχοντικό του τραπεζίτη Θεοφύλακτου, τις τράπεζες Καπαγιαννίδη, Φωστηρόπουλου , το Σόουκ Σου (Κρυονέρι ) της βίλας Καπαγιαννίδη. Το απόγευμα ελεύθερο .Δείπνο.Διανυκτέρευση.

5η μέρα 31 Αυγούστου ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ – ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ
Μετά το πρωινό αναχώρηση για τη Μονή της Παναγίας Σουμελά στο όρος Μελά στη Ματσούκα ,στο μεγαλύτερο προσκύνημα του Πόντου. Λέγεται ότι η Μονή ιδρύθηκε από τους μοναχούς Βαρνάβα και Σωφρόνιο ,οι οποίοι έφεραν μαζί τους και την εικόνα της Παναγίας. Στη συνέχεια θα κάνουμε μία σύντομη στάση στο γεφύρι της Τρίχας και κατόπιν θα επισκεφτούμε την παραθαλάσσια πόλη Σούρμενα και το ορεινό Κατωχώρ .Επιστροφή στην Τραπεζούντα. Δείπνο και διανυκτέρευση .

6η μέρα 01 Σεπτεμβρίου ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ
Πρωινό και χρόνος ελεύθερος στους εκδρομείς για να επισκεφτούν τα χωριά τους. Δείπνο και διανυκτέρευση.

7η μέρα 02 Σεπτεμβρίου ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ 450χλμ
Πρόγευμα και αναχώρηση για Αργυρούπολη .Εν συνεχεία θα επισκεφτούμε τη Νικόπολη .Το απόγευμα αναχώρηση Σεβάστεια.Άφιξη στο ξενοδοχείο ,δείπνο και διανυκτέρευση.

8η μέρα 03 Σεπτεμβρίου ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ-ΤΟΚΑΤΗ-ΑΜΑΣΕΙΑ –222χλμ
Πρωινό και αναχώρηση .Στάση στο Τοκάτη(Ευδοκία). Συνεχίζουμε για Αμάσεια. Άφιξη και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο .Χρόνος ελεύθερος για μια πρώτη γνωριμία με την πόλη. Δείπνο .Διανυκτέρευση.

9η μέρα 04 Σεπτεμβρίου ΑΜΑΣΕΙΑ
Πρωινό και επίσκεψη της πλατεία όπου το Σεπτέμβριο του 1921 απαγχονίστηκαν 174 Πόντιοι .Την Αμάσεια τη διασχίζει ο Γεσίλ Ιρμάκ και πάνω από την πόλη ,στο βουνό δεσπόζουν τα δύο κάστρα της ,ενώ στην πλαγιά του βουνού υπάρχουν μέσα στους βράχους οι λαξευμένοι « Τάφοι των Βασιλέων» .Δείπνο και διανυκτέρευση.

10η μέρα 05 Σεπτεμβρίου ΑΜΑΣΕΙΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-670χλμ
Μετά το πρόγευμα αναχώρηση για Κωνσταντινούπολη.Μέσω Μερζιφούντας και Μπόλου φτάνουμε στο Βόσπορο. Άφιξη στην Πόλη Διανυκτέρευση.

11η μέρα 06 Σεπτεμβρίου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-630χλμ
Πρωινό και επίσκεψη στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και στην Παναγία των Βλαχερνών όπου εψάλη για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος .Θα επισκεφτούμε επίσης την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής με το θαυματουργό αγίασμα και τα παραδοσιακά ψάρια. Κατόπιν αναχώρηση για Θεσσαλονίκη .
Διέλευση συνόρων Κήπων και με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄οδόν ,άφιξη το βράδυ στην πόλη μας.

ΤΙΜΗ ΚΑΤ ΄ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΔΙΚΛΙΝΟ 680,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Δέκα διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία 3*και 4*
-10 πρωινά και 9 δείπνα
-Τις ξεναγήσεις και περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Εισόδους μουσείων ,διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται ως προαιρετικό

Τα ξενοδοχεία που συνεργαζόμαστε για τη συγκεκριμένη εκδρομή , είναι:

Hotel KORU στο Μπολού
Hotel Yafeya στη Σαμψούντα
Hotel Saylamlar στην Τραπεζούντα
Hotel Sivas Buyuk στη Σεβάστεια
Hotel Apple Palas στην Αμάσεια
Hotel Crystal στην Κωνσταστινούπολη