Πόντος 2010

ΚΑΝΙΔΗΣ ΤOURS
Γραφείο Γενικού Τουρισμού
Χαλκέων 21,54631 Θεσσαλονίκη
Τηλ./fax 2310221913-14

11 ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ

3-13 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010

22 ΙΟΥΛΙΟΥ ΜΕ 01 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010

10-20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010

1 Η ΜΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – MΠΟΛΟΥ-880χλμ

Αναχώρηση από το γραφείο μας στις 7.00 και μέσω Καβάλας ,Ξάνθης ,Κομοτηνής ,Αλεξανδρούπολης και με συνεχείς στάσεις άφιξη στα σύνορα .Έλεγχος διαβατηρίων και μετά από μια σύντομη στάση στα αφορολόγητα, περνάμε στην Ανατολική Θράκη . Μέσω Κεσάνης ,Μαλγάρων και Ραιδεστού και με συνεχείς στάσεις φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη. Διέλευση από την Πόλη και περνάμε στην Ασιατική Τουρκία. Αφού περάσουμε τη Νικομήδεια ,το Αζατ Παζάρ, φτάνουμε στο μαγευτικό βουνό Μπόλου . Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο .Διανυκτέρευση.

2Η ΜΕΡΑ ΜΠΟΛΟΥ-ΣΑΜΣΟΥΝΤΑ –475χλμ

Πρόγευμα και αναχωρούμε για Σαμψούντα .Περνώντας από τα Κοτύωρα, τη Βώνα , και ακολούθως περνώντας το Θερμώδοντα ποταμό και την πεδιάδα της Θεμίσκυρας –την πατρίδα των θρυλικών Αμαζόνων- φτάνουμε στη Σαμψούντα. Τακτοποίηση στα δωμάτια ,δείπνο και διανυκτέρευση.

3Η ΜΕΡΑ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑ – ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ

Μετά το πρωινό και μέσω τη Φάτσα την Οινόη,τη Κερασούντας ,και με συνεχείς στάσεις φτάνουμε στην Τραπεζούντα. Δείπνο .Διανυκτέρευση.

4Η ΜΕΡΑ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ

Πρόγευμα και ξεκινάμε τη ξενάγηση μας .Θα δούμε το Φροντιστήριο ,το Σπίτι Μέριμνας Ποντίων Κυριών, το Ναό του Αγίου Ευγενίου ,άλλοτε πολιούχου πόλης ,την εκκλησία της Αγίας Σοφίας ,το αρχοντικό του τραπεζίτη Θεοφύλακτου, τις τράπεζες Καπαγιαννίδη, Φωστηρόπουλου , το Σόουκ Σου (Κρυονέρι ) της βίλας Καπαγιαννίδη. Το απόγευμα ελεύθερο .Δείπνο.Διανυκτέρευση.

5Η ΜΕΡΑ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ – ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ

Μετά το πρωινό αναχώρηση για τη Μονή της Παναγίας Σουμελά στο όρος Μελά στη Ματσούκα ,στο μεγαλύτερο προσκύνημα του Πόντου. Λέγεται ότι η Μονή ιδρύθηκε από τους μοναχούς Βαρνάβα και Σωφρόνιο ,οι οποίοι έφεραν μαζί τους και την εικόνα της Παναγίας. Στη συνέχεια θα κάνουμε μία σύντομη στάση στο γεφύρι της Τρίχας και κατόπιν θα επισκεφτούμε την παραθαλάσσια πόλη Σούρμενα και το ορεινό Κατωχώρ .Επιστροφή στην Τραπεζούντα. Δείπνο και διανυκτέρευση .

6Η ΜΕΡΑ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ

Πρωινό και χρόνος ελεύθερος στους εκδρομείς για να επισκεφτούν τα χωριά τους. Δείπνο και διανυκτέρευση.

7Η ΜΕΡΑ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ 450χλμ

Πρόγευμα και αναχώρηση για Αργυρούπολη .Εν συνεχεία θα επισκεφτούμε τη Νικόπολη. Το απόγευμα αναχώρηση Σεβάστεια.Άφιξη στο ξενοδοχείο ,δείπνο και διανυκτέρευση.

8Η ΜΕΡΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ-ΤΟΚΑΤΗ-ΑΜΑΣΕΙΑ –222χλμ

Πρωινό και αναχώρηση .Στάση στο Τοκάτη(Ευδοκία). Συνεχίζουμε για Αμάσεια. Άφιξη και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο .Χρόνος ελεύθερος για μια πρώτη γνωριμία με την πόλη. Δείπνο .Διανυκτέρευση.

9Η ΜΕΡΑ ΑΜΑΣΕΙΑ

Πρωινό και επίσκεψη της πλατεία όπου το Σεπτέμβριο του 1921 απαγχονίστηκαν 174 Πόντιοι .Την Αμάσεια τη διασχίζει ο Γεσίλ Ιρμάκ και πάνω από την πόλη ,στο βουνό δεσπόζουν τα δύο κάστρα της ,ενώ στην πλαγιά του βουνού υπάρχουν μέσα στους βράχους οι λαξευμένοι « Τάφοι των Βασιλέων» .Δείπνο και διανυκτέρευση.

10Η ΜΕΡΑ ΑΜΑΣΕΙΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-670χλμ

Μετά το πρόγευμα αναχώρηση για Κωνσταντινούπολη.Μέσω Μερζιφούντας και Μπόλου φτάνουμε στο Βόσπορο. Άφιξη στην Πόλη Διανυκτέρευση.

11Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-630χλμ

Πρωινό και επίσκεψη στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και στην Παναγία των Βλαχερνών όπου εψάλη για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος .Θα επισκεφτούμε επίσης την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής με το θαυματουργό αγίασμα και τα παραδοσιακά ψάρια. Κατόπιν αναχώρηση για Θεσσαλονίκη .

Διέλευση συνόρων Κήπων και με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄οδόν ,άφιξη το βράδυ στην πόλη μας.

ΤΙΜΗ ΚΑΤ ΄ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΔΙΚΛΙΝΟ 650,00 ευρώ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟΚΛΙΝΟΥ 220,00

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας

-Δέκα διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία 3*και 4*

-10 πρωινά και 9 δείπνα

-Τις ξεναγήσεις και περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα

-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας

-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

Εισόδους μουσείων ,διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται ως προαιρετικό