ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ 2-6/1/2010

ΚΑΝΙΔΗΣ TOURS
Χαλκέων 21,Θεσσαλονίκη
Τηλ.2310221913-14, fax2310221919
ΑΦΜ 099377511,θ΄ΔΟΥ
Αρ.Αδείας 09.33.Ε.61.0000284.00

5ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

konstantinople.jpg

02-06 Ιανουαρίου 2010
1Η ΜΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

Αναχώρηση το πρωί και μέσω Καβάλας, Ξάνθης, Κομοτηνής ,Αλεξανδρούπολης, και με ενδιάμεση στάση, φτάνουμε στα σύνορα των Κήπων. Έλεγχος διαβατηρίων , σύντομη στάση στα αφορολόγητα και μπαίνουμε στην Ανατολική Θράκη .Μέσω Κεσάνης , Μαλγάρων ,Ραιδεστού και με στάσεις φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη .Τακτοποίηση στα δωμάτια. Διανυκτέρευση.

2Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

Πρωινό και ξεκινάμε την ξενάγησή μας με τον Ιππόδρομο με τον υπέροχο (ντικιλίτας) αιγυπτιακό κίονα-οβελίσκο που φέρει πάνω του ιερογλυφικά ,το χάλκινο τρίποδα των Δελφών και την ωραία γερμανική κρήνη του 1898, το Μπλε Τζαμί του Σουλτάνου Αχμέτ και καταλήγουμε στην περίφημη εκκλησία-μουσείο της Αγίας Σοφίας . Συνεχίζουμε με την κρουαζιέρα στο Βόσπορο ,για να απολαύσουμε την μαγεία των στενών. Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Το βράδυ προαιρετική διασκέδαση. Διανυκτέρευση.

3Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

Πρωινό και σήμερα θα επισκεφτούμε το παλάτι του Ντολμά Μπαχτσέ και την περίφημη αγορά του Καπαλί Τσαρσί. Χρόνος ελεύθερος στους εκδρομείς για τα ψώνια τους. Διανυκτέρευση .

4Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠ0ΛΗ

Πρωινό και αν ο καιρός το επιτρέπει ,προαιρετική αναχώρηση για Πριγκηπόνησα. Άφιξη στην Πρίγκηπο. Γνωριμία με το νησί ,προαιρετικός γύρος του νησιού με το παϊτονάκι. Γεύμα εξ ιδίων και επιστροφή στην Πόλη. Χρόνος ελεύθερος στους εκδρομείς και το βράδυ προαιρετική διασκέδαση με χορούς της Ανατολής .Διανυκτέρευση.

5Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤ/ΠΟΛΗ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Πρωινό και μετάβαση στην περιοχή του Φαναρίου,όπου θα επισκεφτούμε το Οικουμενικό Πατριαρχείο με το ναό του Αγίου Γεωργίου, την Παναγία των Βλαχερνών όπου εψάλη για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος το 626μ.χ. .Τέλος θα επισκεφτούμε την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής ,το Μπαλουκλί, με το θαυματουργό αγίασμα και τα παραδοσιακά ψάρια όπου βρίσκονται και οι τάφοι των πατριαρχών. Κατόπιν αναχώρηση για Θεσσαλονίκη. Διέλευση συνόρων Κήπων και με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄οδόν ,άφιξη το βράδυ στην πόλη μας.

ΤΙΜΗ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ 270,00

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας

-Τέσσερις διανυκτερεύσεις

-Πρωινό

-Τις ξεναγήσεις και περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα

-Κρουαζιέρα στο Βόσπορο

-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας

-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

Εισόδους μουσείων ,διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται ως προαιρετικό

hits counter