ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

1Η ΜΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Συγκέντρωση το πρωί στο άγαλμα του Βενιζέλου στην Αριστοτέλους στις 06.30 και αναχώρηση στις 07.00 μέσω Καβάλας, Ξάνθης, Αλεξανδρούπολης, και με ενδιάμεση στάση, φτάνουμε στα σύνορα των Κήπων. Έλεγχος διαβατηρίων , σύντομη στάση στα αφορολόγητα και μπαίνουμε στην Ανατολική Θράκη .Μέσω Κεσάνης , Μαλγάρων, Ραιδεστού και με στάσεις φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη .Τακτοποίηση στα δωμάτια. Παρακολούθηση της περιφοράς του Επιταφίου Διανυκτέρεση .
2Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και ξεκινάμε την ξενάγησή μας με τον Ιππόδρομο με τον υπέροχο (ντικιλίτας) αιγυπτιακό κίονα-οβελίσκο που φέρει πάνω του ιερογλυφικά ,το χάλκινο τρίποδα των Δελφών και την ωραία γερμανική κρήνη του 1898, το Μπλε Τζαμί του Σουλτάνου Αχμέτ και καταλήγουμε στην περίφημη εκκλησία-μουσείο της Αγίας Σοφίας . Συνεχίζουμε με την κρουαζιέρα στο Βόσπορο ,για να απολαύσουμε την μαγεία των στενών. Το βράδυ παρακολούθηση της Αναστάσεως Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.
3η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και προαιρετική αναχώρηση για Πριγκηπόνησα. Η ομάδα των νησιών αποτελούνται από 9 νησιά και 2 βράχια ,όλα μαζί ονομάζονται Ανταλάρ, απαγορεύονται τα μηχανοκίνητα οχήματα και οι μετακινήσεις γίνονται με ποδήλατα ή με άμαξες -παϊτόνια. Τα σημαντικότερα νησιά είναι η Πρίγκηπος και η Χάλκη. Άφιξη στην Πρίγκηπο. Γνωριμία με το νησί ,προαιρετικός γύρος του νησιού με το παϊτονάκι. Γεύμα εξ ιδίων και επιστροφή στην Πόλη. Χρόνος ελεύθερος στους εκδρομείς και το βράδυ προαιρετική διασκέδαση με χορούς της Ανατολής .Διανυκτέρευση.
4η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και σήμερα θα επισκεφτούμε το παλάτι του Ντολμά Μπαχτσέ και την περίφημη αγορά του Καπαλί Τσαρσί με τα εκατοντάδες καταστήματα με χρυσαφικά, δερμάτινα, χειροποίητα χαλιά, ασημικά ,κοσμήματα σπάνιας τέχνης. Χρόνος ελεύθερος στους εκδρομείς για τα ψώνια τους . Διανυκτέρευση.
5Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρωινό και μετάβαση στην περιοχή του Φαναρίου,όπου θα επισκεφτούμε το Οικουμενικό Πατριαρχείο με το ναό του Αγίου Γεωργίου όπου θα παρακολουθήσουμε τον Αγιασμό των Υδάτων .Συνεχίζουμε με την Παναγία των Βλαχερνών όπου εψάλη για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος το 626μ.χ. Τέλος θα επισκεφτούμε την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής ,το Μπαλουκλί, με το θαυματουργό αγίασμα και τα παραδοσιακά ψάρια όπου βρίσκονται και οι τάφοι των πατριαρχών. Κατόπιν αναχώρηση για Θεσσαλονίκη. Διέλευση συνόρων Κήπων και με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄οδόν ,άφιξη το βράδυ στην πόλη μας.

Στην 4ήμερη εκδρομή το πρόγραμμα διαφοροποιείται αλλά οι ξεναγήσεις μεταφέρονται την 2 και 3 μέρα .

4ήμερη με αναχώρηση στις 13,14,16,17/04/12

τιμή κατ΄ άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο
179,00 CITY 4* -Ταξίμ
210,00 GRAND HALIC 4* -Ταξίμ
225,00 FERONYA 4* -Ταξιμ
235,00 THE MARBLE 4* -Ταξίμ
245,00 MADISON 4*-Ταξίμ

5ήμερη αναχώρηση στις 12,13/04/12

τιμή κατ΄άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο
239,00 ASPEN 4*- Λάλελι
275,00 EUROPLAZA 4* -Ταξίμ
310,00 MADISON 4*-Ταξίμ
355,00 GRAND OZTANIK 4*sup Ταξίμ