28η Οκτωβρίου στην Κωνσταντινούπολη

Αρ.Αδείας 09.33.Ε.61.0000284.00
5ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
26-30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

1Η- ΜΕΡΑ : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Αναχώρηση το βράδυ από το άγαλμα του Βενιζέλου στην πλατεία Αριστοτέλους και μέσω Καβάλας, Ξάνθης ,Κομοτηνής, Αλεξανδρούπολης με ενδιάμεση στάση φτάνουμε στα σύνορα των Κήπων. Έλεγχος διαβατηρίων, σύντομη στάση στα αφορολόγητα και μπαίνουμε στην Ανατολική Θράκη. Μέσω Κεσάνης, Μαλγάρων, Ραιδεστού και με στάσεις φτάνουμε την Πέμπτη το πρωί στην Κωνσταντινούπολη.

2Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Επίσκεψη στο Μπαλουκλί με το Ναό της Ζωοδόχου Πηγής .Ακολουθεί το ανάκτορο του Ντολμά Μπαχτσέ και το πάρκο Γιλντίζ –πρωην κήπος του παλατιού – σε λόφο με δάσος αιωνόβιων δέντρων . Κατόπιν τακτοποίηση στο ξενοδοχείο στην πλατεία Ταξίμ . Το απόγευμα ελεύθερος χρόνος για βόλτα στην οδό του Πέραν Istiklal Caddesi – στο δρόμο που στεγάζονται ιστορικά κτίρια , πρεσβείες ,μουσεία γκαλερί αναρίθμητα καφέ , μπάρ και εστιατόρια .Το βράδυ προαιρετική διασκέδαση στο Cicek Pasaji ή στο Balik Pazavi ή στο Nevizade Sokak.

3Η ΜΕΡΑ : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και η σημερινή μας μέρα από τον Ιππόδρομο με τον υπέροχο (ντικιλίτας) αιγυπτιακό κίονα-οβελίσκο που φέρει πάνω του ιερογλυφικά , το χάλκινο τρίποδα των Δελφών και την ωραία γερμανική κρήνη του 1898, το Μπλε Τζαμί του Σουλτάνου Αχμέτ και καταλήγουμε στην περίφημη εκκλησία-μουσείο της Αγίας Σοφίας .Επόμενος σταθμός το παλάτι μουσείο Τοπ Καπί και τέλος το περίφημο Υδραγωγείο .Νωρίς το απόγευμα βόλτα στις αριστοκρατικές συνοικίες του Nisantasi και του Sisli και επίσκεψη στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ευρώπης Cehavir. Το βράδυ προαιρετικό ποτό στο κλαμπ 360 μοίρες ή στον πύργο του Γαλατά .

4Η ΜΕΡΑ : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και θα επισκεφτούμε το Καπαλί Τσαρσί με τα εκατοντάδες καταστήματα με χρυσαφικά, δερμάτινα, χειροποίητα χαλιά, ασημικά ,κοσμήματα σπάνιας τέχνης. Ακολουθεί νωρίς το απόγευμα προαιρετική κρουαζιέρα στο Βόσπορο κατά τη διάρκεια της οποίας θα έχουμε την ευκαιρία ξεκινώντας από την ακτή της ευρωπαϊκής Πόλης και επιστρέφοντας από την ασιατική να απολαύσουμε τα πιο ωραία ξυλινα yali (παραθαλάσσιες επαύλεις ) της Κωνσταντινούπολης , τον Πύργο του Γαλατά και τις κρεμαστές γέφυρες του Βοσπόρου .Επιστροφή στην αποβάθρα και επίσκεψη ή στο Μουσείο Τέχνης ή στην Αιγυπτιακή Αγορά με τις πικάντικες μυρωδιές από μπαχάρια , παστουρμάδες και βότανα. Το βράδυ προαιρετική διασκέδαση με χανούμισσες ή με fasil μουσική .

5Η ΜΕΡΑ : ΚΩΝ/ΠΟΛΗ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Πρωινό, φόρτωση των αποσκευών και αναχώρηση από το ξενοδοχείο .Επίσκεψη στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και στην Παναγία των Βλαχερνών όπου εψάλη για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος . Στάση στο Istanbul forum όπου θα δούμε το μεγαλύτερο ενυδρείο της Ευρώπης . Δια μέσου των συνόρων των Κήπων φτάνουμε το βράδυ στην πόλη μας .

Τιμή κατά άτομο 200,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τρεις διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4* στην περιοχή του Ταξίμ
-Τρία πρωινά
-Τις ξεναγήσεις και περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα με ξεναγό

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Εισόδους μουσείων ,διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται ως προαιρετικό .