Κωνσταντινούπολη 23-26 ΜΑΙΟΥ

ΚΑΝΙΔΗΣ TOURS
Χαλκέων 21,Θεσσαλονίκη
Τηλ.2310221913-14, fax2310221919
ΑΦΜ 099377511,Θ΄ΔΟΥ
Αρ.Αδείας 09.33.E.61.0000284.00
istanbul_kizkulesi.jpg 4ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΠΡΙΓΚΗΠΟΝΗΣΑ
23-25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011
1Η ΜΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Αναχώρηση το πρωί στις 07.30 και μέσω Καβάλας,Ξάνθης ,Κομοτηνής ,Αλεξανδρούπολης με ενδιάμεση στάση φτάνουμε στα σύνορα των Κήπων. Έλεγχος διαβατηρίων, σύντομη στάση στα αφορολόγητα και μπαίνουμε στην Ανατολική Θράκη .Μέσω Κεσάνης, Μαλγάρων ,Ραιδεστού και με στάσεις φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη .Τακτοποίηση στα δωμάτια .Το βράδυ προαιρετική έξοδος για γεύμα στην περιοχή Κουμ Καπί με τις ψαροταβέρνες και τους παραδοσιακούς χορούς. Διανυκτέρευση

2Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και η σημερινή μας μέρα ξεκινά με το περίφημο παλάτι του Ντολμά Μπαχτσέ Σαράι και συνεχίζουμε την ξενάγησή μας με τον Ιππόδρομο με τον υπέροχο αιγυπτιακό κίονα-οβελίσκο που φέρει πάνω του ιερογλυφικά ,το χάλκινο τρίποδα των Δελφών και την ωραία γερμανική κρήνη του 1898, το Μπλε Τζαμί του Σουλτάνου Αχμέτ, καταλήγουμε στην περίφημη εκκλησία-μουσείο της Αγίας Σοφίας.Ακολουθεί γεύμα στο σπίτι της Λωξάνδρας και προαιρετική κρουαζιέρα στα χιλιοτραγουδισμένα στενά του Βοσπόρου .Επιστροφή στο ξενοδοχείο και το βράδυ προαιρετική διασκέδαση στα χανουμάκια . Διανυκτέρευση .
.To απόγευμα προαιρετική κρουαζιέρα στο Βόσπορο. Διανυκτέρευση.

3Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και νωρίς το πρωί θα επισκεφτούμε την κλειστή αγορά του Καπαλί Τσαρσί με τα εκατοντάδες καταστήματα με χρυσαφικά, δερμάτινα, χειροποίητα χαλιά, ασημικά ,κοσμήματα σπάνιας τέχνης. Από κεί , αναχωρούμε για το λιμάνι Καμπαντάς , απ΄όπου θα πάρουμε το καραβάκι της γραμμής για να μεταβούμε στα όμορφα Πριγκηπόνησα :Πρώτη ,Αντιγόνη , Χάλκη.
Αποβιβαζόμαστε στο όμορφο νησί της Χάλκης , όπου με τα παραδοσιακά παιτόνια θα οδηγηθούμε για απίσκεψη στην ξακουστή Θεολογική Σχολή της Χάλκης και εκεί θα μας υποδεχτεί ο διευθυντής της Σχολής , Μητροπολίτης Μοσχονησίων , ο Σεβασμιότατος Απόστολος και ο Πατέρας Δωρόθεος που θα μας ξεναγήσει στο χώρο . Επισκεπτόμαστε τον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας και προσκυνούμε την Ιερή εικόνα της Παναγίας της Παυσολύπης .Στη συνέχεια , κατεβαίνουμε με τα πόδια την πλαγιά για το λιμάνι, όπου θα πάρουμε το καραβάκι για το μεγάλο νησί , την Πρίγκηπο, όπου θα γευματίσουμε με παραδοσιακούς ψαρομεζέδες . Προαιρετική βόλτα με τα παιτόνια για το γύρο του νησιού , ώστε να θαυμάσουμε ταπαλιά αλληνικά αρχοντικά . Επιστροφή στην Καωνσταντινούπολη το απόγευμα και στη συνέχεια στο ξενοδοχείο . Διανυκτέρευση.

4Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρωινό και επίσκεψη στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και στην Παναγία των Βλαχερνών όπου εψάλη για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος . Αμέσως μετά θα βρεθούμε στο εμπορικό κέντρο Instabul Forum για να περιηγηθούμε στο μεγαλύτερο ενυδρείο της Ευρώπης . Κατόπιν αναχώρηση για Θεσσαλονίκη .Διέλευση συνόρων Κήπων και με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄οδόν ,άφιξη το βράδυ στην πόλη μας.

ΤΙΜΗ ΚΑΤ΄ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΔΙΚΛΙΝΟ 215,00
ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟΚΛΙΝΟΥ 90,00

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας-Τρεις διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο Golden City 4* στην περιοχή του Ταξίμ-Πρωινό-Τις ξεναγήσεις και περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Εισόδους μουσείων ,γεύματα ,διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται ως προαιρετικό .