ΚΕΡΚΥΡΑ 2010
corfu-greece.jpg

ΚΕΡΚΥΡΑ
4ήμερη εκδρομή
21-24 Μαΐου 2010

1η ΗΜΕΡΑ : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΕΡΚΥΡΑ
Συγκέντρωση στο άγαλμα του Βενιζέλου και αναχώρηση το πρωί στις 08.00. Με τις απαραίτητες στάσεις ,άφιξη στην Ηγουμενίτσα και απόπλους για την Κέρκυρα. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και χρόνος ελεύθερος .
2η ΗΜΕΡΑ : ΚΕΡΚΥΡΑ – ΚΑΝΟΝΙ – ΠΟΝΤΙΚΟΝΗΣΙ
Πρωινό και περιήγηση στην πόλη , όπου θα δούμε την πλατεία Σπιανάδα, τη στοά Λυστον , το ναό του αγίου Σπυρίδωνα και θα περπατήσουμε στα γραφικά καντούνια. Στην συνέχεια αναχωρούμε για το Κανόνι με θέα το γνωστό Ποντικονήσι και τη Μονή Βλαχέρνων. Στη συνέχεια αναχώρηση για τη Γαστούρι ,ένα όμορφο χωριό στην κορυφή του λόφου βρίσκεται το Αχίλλειο, το παλάτι που έχτισε η Αυτοκράτειρα της Αυστρίας Ελισάβετ, η γνωστή μας Σίσσυ. Επιστροφή στο ξενοδοχείο.Χρόνος ελεύθερος.
3η ΗΜΕΡΑ : ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΙΤΣΑ –ΚΑΣΣΙΟΠΗ
Μετά το πρωινό αναχώρηση για τον καταγάλανο κόλπο της Παλαιοκαστρίτσας. Επίσκεψη στο Μοναστήρι της Παναγίας και χρόνος ελεύθερος για γεύμα εξ ιδίων. Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Το βράδυ προαιρετική διασκέδαση.
4η ΗΜΕΡΑ : ΚΕΡΚΥΡΑ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρωινό και επιβίβαση στο πλοίο, άφιξη στη Ηγουμενίτσα και αναχωρούμε για Γιάννενα. Θα επισκεφτούμε το Μουσείο Βρέλη ,με τα κέρινα ομοιώματα και στη συνέχεια χρόνος ελεύθερος στην πόλη . Γεύμα εξ ιδίων και με ενδιάμεσες στάσεις, άφιξη στη Θεσσαλονίκη.

Τιμή κατά άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο 215,00 ευρώ
Διαφορά μονόκλινου δωματίου 90,00 ευρώ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τρείς διανυκτερεύσεις σε επιλεγμένο ξενοδοχείο 5 * με πρωινό
-Τις μεταφορές και περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης
-Αρχηγό
ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,γεύματα,διασκεδάσεις, ποτά, φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.