ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ

9ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ
ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ-ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ
10-18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011

1η μέρα :ΘΕΣ/ΝΙΚΗ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (620χλμ)
Συγκέντρωση στο γραφείο μας και αναχώρηση στις 06.00πμ. Με τις απαραίτητες στάσεις καθοδόν, φθάνουμε στα σύνορα των Κήπων. Έλεγχος διαβατηρίων και άφιξη στην Κωνσταντινούπολη το απόγευμα. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και το απόγευμα χρόνος ελεύθερος.

2η μέρα :ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ – ΠΡΟΚΟΠΙ (680χλμ)
Πρωινό και περνώντας την κρεμαστή γέφυρα του Βοσπόρου που ενώνει την Ευρώπη με την Ασία και διαμέσου Νικομήδειας, Μπόλου (αρχ.Κλαυδιούπολις)και Άγκυρας, διασχίζουμε το οροπέδιο της Ανατολίας. Άφιξη στο Προκόπι και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Επίσκεψη-προσκύνημα στην οικία που έζησε οΆγιος Ιωάννης ο Ρώσος.

3η μέρα :ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ (50χλμ)
Πρωινό στο ξενοδοχείο. Στην πόλη της Σινασσού θα δούμε το μεγαλοπρεπή ναό του Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης καθώς και τον ναό του Αγ. Βασιλείου.Συνεχίζουμε στο υπαίθριο μουσείο της κοιλάδας στα Κόραμα, σε ένα υπέροχο τοπίο από λαξευμένες στους βράχους εκκλησίες και μοναστήρια με μοναδικές βυζαντινές τοιχογραφίες–αγιογραφίες. Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζουν η Σκοτεινή Εκκλησία,η Εκκλησία του Μήλου και η σημαντικότερη από όλες Τοκαλι Κιλισε με τοιχογραφίες που απεικονίζουν σκηνές από τη ζωή του Χριστού. Στη συνέχεια ακολουθώντας το ηφαιστειακό ανάγλυφο των περιοχών της Ζέλβης και της Αβάνου θα θαυμάσουμε από κοντά το μοναδικό δημιούργημα της φύσης και χαρακτηριστικό της Καππαδοκίας, τις περίφημες «νεραϊδοκαμινάδες». Θα καταλήξουμε στην Καισαρεία,
οικονομικό και θρησκευτικό κέντρο της Καππαδοκίας, πατρίδα του Μεγάλου Βασιλείου. Περιήγηση στα αξιοθέατα της πόλης και βόλτα στην κλειστή αγορά της. Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Το βράδυ προαιρετική νυχτερινή διασκέδαση με παραδοσιακούς ρυθμούς της Ανατολίας.
4η μέρα :ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ (50χλμ)
Πρωινό στο ξενοδοχείο. Περνώντας δια μέσω των ηφαιστειακών φαραγγιών φθάνουμε στην υπόγεια πόλη της Μαλακοπής με βάθος περίπου 85 μέτρων σε 8 διαφορετικά επίπεδα με την εκκλησία των Αγ.Θεοδώρων να δεσπόζει στην είσοδό της. Στην συνέχεια αναχωρούμε για έναν από τους εντυπωσιακότερους σχηματισμούς της νότιας Καππαδοκίας, την κοιλάδα του Περιστρέματος (Ihlara) με τις αναρίθμητες λαξευμένες εκκλησίες και κατοικίες μοναχών.Περιήγηση στους τόπους όπου αγίασαν μορφές του ορθόδοξου μοναχισμού και επόμενος σταθμός η πόλη της Καρβάλης, με τον ναό του Αγ. Γρηγορίου του Θεολόγου χτισμένη σε μια πλαγιά από πωρόλιθο.Επιστροφή στο ξενοδοχείο.

5η μέρα :ΠΡΟΚΟΠΙΟ – ΠΑΜΟΥΚΚΑΛΕ (580χλμ)
Μετά το πρωινό αναχώρηση και δια μέσου Ακσαράι,(αρχ.Αρχελαΐς), Ικονίου (μια από τις αρχαιότερες πόλεις του κόσμου) και Γιαλβάτς (αρχ.Αντιόχειας της Πισιδίας) και άφιξη στο Παμούκκαλε, (αρχ. Ιεράπολις).Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.

6η μέρα:ΠΑΜΟΥΚΚΑΛΕ-ΣΜΥΡΝΗ
Πρωινό στο ξενοδοχείο και χρόνος ελεύθερος να απολαύσετε το απόκοσμο περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής. Στους γυμνούς λόφους πάνω από την πόλη, οι αποθέσεις του θερμού νερού (37 βαθμών Κελσίου), σε μεταλλικά άλατα έχουν δημιουργήσει ένα απόκοσμο τοπίο με μικρές λίμνες, ασβεστολιθικές λεκάνες ιαματικών νερών και καταρράκτες σε ένα κατάλευκο περιβάλλον. Δίπλα στο τοπίο αυτό είναι ο αρχαιολογικός χώρος της αρχαίας Ιεράπολης,η οποία είχε ανθήσει στην αρχαιότητα εκμεταλλευόμενη τις θερμές πηγές της περιοχής. Συνεχίζουμε για Σμύρνη . Άφιξη και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.

7η μέρα :ΣΜΥΡΝΗ
Πρωινό και ξενάγηση στη Σμύρνη. Επίσκεψη στο Παλιό Κορδελιό, Ελληνικό Προξενείο, κτίριο ΝΑΤΟ, κτίριο Υπουργείου Τουρισμου ( τέως κτίριο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας), εκκλησία Αγίου Πολυκάρπου, επεξήγηση αξιοθεάτων που δεν υπάρχουν πλέον, όπως ο μαχαλάς, η εκκλησία της Αγίας Φωτεινής, Ευαγγελική Σχολή κ.αΧρόνος ελεύθερος .

8η μέρα: ΕΦΕΣΟΣ – ΑΪΒΑΛΙ
Μετά το πρωινό θα επισκεφθούμε την αρχαία Έφεσο.Η αρχαία Έφεσος αποτέλεσε για πάνω από 1000 χρόνια μια μεγαλούπολη του ελληνισμού. Πατρίδα του φιλόσοφου Ηράκλειτου ήταν γνωστή σε όλο τον αρχαίο κόσμο για την λατρεία της Εφεσίας Αρτέμιδος.Στον αρχαιολογικό χώρο θα δούμε το Βουλευτήριο,
το Πρυτανείο, την Δημόσια Αγορά, το Νυμφαίο, τηνΒιβλιοθήκη του Κέλσου, το Θέατρο, το Γυμνάσιο και το Στάδιο. Αμέσως μετά αναχωρούμε για το Αιβαλί. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.

9η μέρα :ΑΙΒΑΛΙ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (620χλμ)
Μετά το πρωινό συνεχίζουμε για την Αρχαία Τροία.Ξενάγηση στα μνημεία της μυθικής πόλης του Πριάμου. Εκεί θα δούμε ερείπια από την παλιά πόλη καιτο Αντίγραφο του Δούρειου Ίππου. Δια μέσου Λαμψάκου, επιβίβαση στο ferry-boat και διασχίζοντας τα στενά του Ελλησπόντου περνάμε στην απέναντι πλευρά, στηνΚαλλίπολη. Άφιξη στα σύνορα, τελωνειακός και αστυνομικός έλεγχος και με ενδιάμεσες στάσεις καθοδόν, άφιξη στη Θεσσαλονίκη.

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : 590 €

ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΜΟΝΟΚΛΙΝΟΥ : 200 €

Στην τιμή περιλαμβάνονται :
- Μεταφορά με πολυτελές υπερυψωμένο πούλμαν.
- Διαμονή σε δίκλινα δωμάτια επιλεγμένων ξενοδοχείων 5* και 4*
- Πρωινά σε μπουφέ και 7 δείπνα συνολικά στα ξενοδοχεία (ημιδιατροφή).
- Τα εισιτήρια του φέρυ μποτ την τελευταία μέρα.
- Υπηρεσίες επίσημου ελληνόφωνα ξεναγού σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής στην Τουρκία.
- Υπηρεσίες του έμπειρου αρχηγού του Γραφείου μας.
- Ασφάλιση για την αστική-επαγγελματική ευθύνη του Γραφείου.

Δεν περιλαμβάνονται : Επιπλέον γεύματα και ποτά – Είσοδοι κατά τις ξεναγήσεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους – Αχθοφορικά & φιλοδωρήματα – Προαιρετικές ή προτεινόμενες διασκεδάσεις και εκδηλώσεις του προγράμματος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Για το ταξίδι είναι απαραίτητη η ύπαρξη διαβατηρίου ή αστυνομική ταυτότητας νέου τύπου που το ονοματεπώνυμο είναι γραμμένο και με λατινικά στοιχεία.