ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ 24-30 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ
Στα Βήματα του Οικουμενικού Πατριάρχου

24– 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010
Ένα μοναδικό 7ήμερο οδοιπορικό στην Καππαδοκία με αφορμή το ετήσιο προσκύνημα του Οικουμενικού Πατριάρχη.

1η ημέρα: ΕΛΛΑΔΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (24/06)
Αναχώρηση από το γραφείο μας στις 06.00 με προορισμό την ιστορική Κωνσταντινούπολη. Περνώντας την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και με ενδιάμεσες στάσεις για καφέ, φαγητό και ξεκούραση φτάνουμε στο συνοριακό σταθμό των Κήπων. Μετά των έλεγχο των ταξιδιωτικών εγγράφων, επισκεπτόμαστε τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών TRAVEL VALUE – EVEREST για αγορές, καφέ και περνώντας την γέφυρα των Κήπων, φτάνουμε στον τούρκικο συνοριακό σταθμό των Υψάλων. Μετά τον απαραίτητο έλεγχο συνεχίζουμε την διαδρομή για την επίσκεψη μας στην Πόλη , η οποία είναι γεμάτη με μνήμες και συναισθήματα για όλους τους Έλληνες. Φτάνουμε το απόγευμα στην Κωνσταντινούπολη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και ελεύθερος χρόνος για μια πρώτη γνωριμία με την Πόλη.
2η ημέρα: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ – ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ (25/06)
Πρωινό και αναχωρούμε για την ιερή γη της Καππαδοκίας, την πρωτεύουσα του Χριστιανισμού. Περνώντας την διηπειρωτική γέφυρα του Βοσπόρου μπαίνουμε στην Ασία και δια μέσου Νικομήδειας, Bolu (Κλαυδιούπολης), Άγκυρας και Αρχελαις φθάνουμε αργά το απόγευμα στη Νεάπολης (Nevsehir). Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Δείπνο , διανυκτέρευση.
3η ημέρα: ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ(26/06)
Η ξενάγησή μας στην Καππαδοκία ξεκινά με την επίσκεψη μας στις κατοικίες των τρωγλοδυτών και στο υπαίθριο μουσείο της κοιλάδας Κόραμα (Göreme),το ιδιαίτερο μοναστικό συγκρότημα από λαξευμένες στο βράχο εκκλησίες και παρεκκλήσια. Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζουν η Σκοτεινή εκκλησία(Karanlik Kilise), η εκκλησία του Μήλου(Elmali Kilise) και η σημαντικότερη από όλες η εκκλησία των Στεφάνων(Tokali Kilise) με τοιχογραφίες που απεικονίζουν σκηνές από τη ζωή του Χριστού. Βόλτα στις κοιλάδες των νυμφών στο Πασάμπαγ και επίσκεψη στο Τσαβουσίν όπου βρίσκεται το μοναστήρι με τις τοιχογραφίες που δημιουργήθηκαν επί Νικηφόρου Φωκά. Στη συνέχεια ακολουθώντας το ηφαιστειακό ανάγλυφο των περιοχών της Ζέλβης(Zelve) και της Αβάνου(Avanos) θα θαυμάσουμε από κοντά το μοναδικό δημιούργημα της φύσης και χαρακτηριστικό της Καππαδοκίας, τις περίφημες ‹‹καμινάδες των νεραϊδών››. Προχωρώντας στην καρδιά της Καππαδοκίας θα φθάσουμε στη Σινασσό, όπου θα τελέσει εσπερινό η Α. Π. Θ. ο Οικουμενικός Πατριάρχης, στο ναό του Αγίου Κων/νου και Ελένης. Το βράδυ επιστροφή στο ξενοδοχείο μας. Δείπνο, διανυκτέρευση.
4η ημέρα: ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ (27/06)
Πρωινό και αναχώρηση για τον οικισμό Μισθί, όπου στις αρχές του 20ου αι. ζούσαν τετρακόσιες χριστιανικές οικογένειες, κατοικώντας υπό την επιφάνεια του εδάφους. Θα παρακολουθήσουμε την Πατριαρχική Θεία Λειτουργία, στην οποία θα προεξάρχει ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ Βαρθολομαίος στον Δεκάτρουλο Ναό του Αγίου Βλασίου. Μετά την λειτουργία, επίσκεψη στον οικισμό Αξός με την εκκλησία της Αγίας Μακρίνας. Αναχώρηση για την Καρβάλη, με τον ιερό Ναό του Αγίου Γρηγορίου, σήμερα τέμενος, όπου θα θαυμάσουμε το τέμπλο που δώρισε ο Τσάρος Νικόλαος στην άλλοτε δυναμική Ελληνική κοινότητα. Μετάβαση στην Μαλακοπή για να δούμε την εκκλησία των Αγ. Θεοδώρων, να δεσπόζει στην είσοδο της. Κατά την επιστροφή μας θα δούμε το Καϊμακλή και θα επισκεφθούμε μια από τις 36 υπόγειες πόλεις που υπάρχουν στην Καππαδοκία, την υπόγεια πόλη της Ανακούς. Αργά το απόγευμα άφιξη στο ξενοδοχείο μας. Δείπνο και προαιρετική παρακολούθηση του χορού των Δερβίσηδων. Διανυκτέρευση.
5η ημέρα: ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ (28/06)
Πρωινό και επίσκεψη – προσκύνημα στο Προκόπι, στην οικία (σταύλο), όπου διέμενε και κοιμήθηκε οσιακά ο Ομολογητής της Πίστεώς μας Όσιος Ιωάννης ο Ρώσος, Στην περιήγηση της πόλης, θα δούμε επίσης, το Δημαρχείο της Πόλης, το οποίο κατασκευάστηκε με πέτρες από τον Ναό του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου, ο οποίος γκρεμίστηκε στη δεκαετία του 1950, ενώ η πόρτα της εισόδου και το μαρμάρινο υπέρθυρό της, μεταφέρθηκαν και τοποθετήθηκαν αυτούσια από την γκρεμισμένη Εκκλησία. Αναχώρηση για την πόλη της Αραβισσού. Επίσκεψη-προσκύνημα στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου. Στην συνέχεια περιήγηση στη Νεάπολη(Nevsehir). Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Δείπνο. Στη συνέχεια προαιρετική διασκέδαση με ποτό και παραδοσιακά συγκροτήματα. Διανυκτέρευση.
6η ημέρα: ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (29/06)
Πρωινό. Επιβίβαση στο λεωφορείο με τις αποσκευές μας και αναχώρηση για την Πόλη. Μετά από αλλεπάλληλες στάσεις για φαγητό και καφέ, άφιξη στην Πόλη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.
7η ημέρα: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ – ΕΛΛΑΔΑ (30/06)
Πρωινό. Επίσκεψη-προσκύνημα στον πατριαρχικό ναό του Αγίου Γεωργίου που βρίσκεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, την κιβωτό της Ορθοδοξίας με τις σπάνιες ιστορικές εικόνες. Στη συνέχεια κάνοντας έναν οδικό περίπλου των τειχών του Θεοδοσίου θα επισκεφθούμε την Παναγία των Βλαχερνών, όπου ψάλει για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος το 626 μ.Χ., και την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής στο Μπαλουκλί με το θαυματουργό αγιασμό και τους τάφους των Πατριαρχών και των ευεργετών. Κατόπιν παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής, στάση στη Ραιδεστό, άφιξη στα σύνορα τελωνειακός έλεγχος και με ενδιάμεσες στάσεις καθοδόν, φτάνουμε στην πόλη μας γεμάτοι από όμορφες αναμνήσεις.

Τιμή κατ’ άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο δωμάτιο: 435€
Διαφορά μονόκλινου: 185€
Περιλαμβάνει:.
• Όλες τις μετακινήσεις/μεταφορές, σύμφωνα με το πρόγραμμα, με πολυτελή λεωφορεία.
• 02 Διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4*(ΤΑΞΙΜ) στην Κωνσταντινούπολη..
• 04 Διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο DEDEMAN HOTEL 5*.
• 06 Πρωινά καθημερινά στο ξενοδοχείο.
• 04 Δείπνα στο ξενοδοχείο εκτός Κων/πόλης.
• Ξεναγήσεις από ελληνόφωνο ξεναγό
• Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας
• Επαγγελματική Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης
• Φ.Π.Α.
Δεν περιλαμβάνει:
• Εισόδους μουσείων – αρχαιολογικών χώρων – εκκλησιών
• Επιπλέον έξοδα (όπως επιπλέον γεύματα, ποτά, φιλοδωρήματα)
• Και ότι άλλο αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.