ΙΤΑΛΙΑ 26-31 ΙΑΝ.2010

6ΗΜΕΡΗ ΟΔΙΚΗ ΙΤΑΛΙΑ
26-31 Ιανουαρίου 2010

Piazza-Venezia.jpg

1η μέρα : 26/01 Θεσσαλονίκη – Ηγουμενίτσα

Αναχώρηση το απόγευμα από το γραφείο μας. Περνώντας Βέροια ,Γρεβενά, Ιωάννινα και κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις για καφέ , φθάνουμε στη Ηγουμενίτσα, απ ’όπου θα πάρουμε το πλοίο για Ιταλία. Διανυκτέρευση στο πλοίο.

2η μέρα :27/01 Μπάρι – Πομπηία – Ρώμη

Άφιξη στο Μπάρι ή στο Μπρίντιζι. Στην Πομπηία , στη νεκρόπολη που καταστράφηκε το 79 μ.χ. από τις στάχτες του Βεζούβιου, θα θαυμάσουμε τον αρχαίο ναό του Απόλλωνα και της Αρτέμιδος, την Πύλη του Νέρωνα, την πανέμορφη αρχαία αγορά , το περιμετρικό τείχος της πόλης ,τους πετρόστρωτους δρόμους, τις κατοικίες των αρχόντων με τις τοιχογραφίες και το Ιπποδάμειο πολεοδομικό σύστημα. Εντυπωσιασμένοι θα συνεχίσουμε θα συνεχίσουμε για την αιώνια πόλη τη Ρώμη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Το βράδυ θα επισκεφθούμε μία από τις Μπαρόκ πλατείες της Πόλης .Δείπνο και διανυκτέρευση.

3η μέρα : 28/01 Βατικανό – Ρώμη

Στην πόλη σύμβολο που δεν έπαψε ποτέ να γοητεύει τον κάθε επισκέπτη θα δούμε : τις κατακόμβες, το Αυρηλιανό τείχος, το Βατικανό , τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου, την πιάτσα Βενέτσια με το μνημείο του αγνώστου στρατιώτη, το λόφο του Καπιτωλίου, τις Ρωμαϊκές αγορές, τις φυλακές των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, την στήλη του Τραϊανού, το τεράστιο Κολοσσαίο, την αψίδα του Κων/νου, το λόφο Παλατίνο, τον Τίβερη ποταμό, το νησί Τιβερίνα, το κάστρο του Αγίου Αγγέλου και την Φοντάνα ντι Τρέβι. Χρόνος ελεύθερος .Δείπνο και διανυκτέρευση.

4η μέρα : 29/01 Ρώμη

Πρωινό και η σημερινή μέρα είναι ελεύθερη να την εκμεταλλευτείτε όπως εσείς νομίζετε καλύτερα. Ανηφορήστε μέχρι το λόφο του Παλατίνο ,την αριστοκρατική συνοικία της Αρχαίας Ρώμης .Κάντε μία ευχή στο σιντριβάνι της Φοντάνα ντι Τρέβι, επισκεφτείτε τη Βία Βένετε με τα πολυτελή ξενοδοχεία και καφέ .Το βράδυ δείπνο και διανυκτέρευση.

5Η ΜΕΡΑ 30/01 Ρώμη –Μπάρι

Πρόγευμα και στη συνέχεια αναχώρηση για το λιμάνι του Μπάρι ,όπου μας περιμένει το πλοίο της επιστροφής .Επιβίβαση και διανυκτέρευση εν πλω.

6η μέρα 31/01 Ηγουμενίτσα -Θεσσαλονίκη

Άφιξη το πρωί στην Ηγουμενίτσα και αναχώρηση για την πόλη μας .Με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄ οδών , άφιξη στη Θεσσαλονίκη.

ΤΙΜΗ ΚΑΤ΄ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΔΙΚΛΙΝΟ 330,00 ΕΥΡΩ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο .
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε καμπίνες ΑΒ4 με ντους και WC.
Διαμονή σε ξενοδοχεία 4*
Ημιδιατροφή (3 πρωινά και 3 δείπνα στη Ρώμη )
Ξεναγήσεις -περιηγήσεις του προγράμματος.
Αρχηγό – συνοδό του γραφείου.
Ασφάλεια αστικής ευθύνης.
ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Τα επιπλέον γεύματα στο πλοίο, ποτά, τηλεφωνήματα, εισόδους αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, προαιρετικές εκδηλώσεις ή άλλες παροχές, φιλοδωρήματα.

hits counter