Φώτα στην Κωνσταντινούπολη

ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ ΣΤΗΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
5-8 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
leanders-tower-istanbul-by-huseyin-atilla.jpg
1Η ΜΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Συγκέντρωση το πρωί στις 07.00 στην πλατεία Αριστοτέλους και αναχώρηση με ενδιάμεση στάση, φτάνουμε στα σύνορα των Κήπων. Έλεγχος διαβατηρίων , σύντομη στάση στα αφορολόγητα και μπαίνουμε στην Ανατολική Θράκη .Μέσω Κεσάνης , Μαλγάρων , Ραιδεστού και με στάση για φαγητό φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη .Τακτοποίηση στα δωμάτια και χρόνος για ξεκούραση .Στη συνέχεια μαζί με τον αρχηγό μας ξεκινούμε για μια βόλτα στον πεζόδρομο του Πέραν . Διανυκτέρευση.
2Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρωινό και αναχωρούμε για το Πατριαρχείο και παρακολούθηση της λειτουργίας των Φώτων και τον αγιασμό των υδάτων στον Κεράτιο Κόλπο . Στη συνέχεια θα επισκεφτούμε την Αιγυπτιακή Αγορά με τα μπαχαρικά και τα τρόφιμα στη συνέχεια την περίφημη αγορά του Καπαλί Τσαρσί .Επιστροφή στο ξενοδοχείο .Χρόνος ελεύθερος.
Istanbul_grand_bazar_1.jpg
3Η ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
Πρόγευμα και ξεκινάμε την ξενάγησή μας με τον Ιππόδρομο με τον υπέροχο (ντικιλίτας) αιγυπτιακό κίονα-οβελίσκο που φέρει πάνω του ιερογλυφικά ,το χάλκινο τρίποδα των Δελφών και την ωραία γερμανική κρήνη του 1898, το Μπλε Τζαμί του Σουλτάνου Αχμέτ και καταλήγουμε στην περίφημη εκκλησία-μουσείο της Αγίας Σοφίας .Στη συνέχεια θα επισκεφτούμε τη Δεξαμενή του Ιουστινιανού και θα καταλήξουμε στη Μονή της Χώρας . Στη συνέχεια προαιρετική κρουαζιέρα στο Βόσπορο . Επιστροφή στο ξενοδοχείο και χρόνος για ξεκούραση . Το βράδυ σας προτείνουμε οριεντάλ διασκέδαση με μουσική , χορούς και τραγούδια της Ανατολής .
4H ΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤ/ΠΟΛΗ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Πρωινό και επίσκεψη στην εκκλησία της Βλαχέρνας και της Ζωοδόχου Πηγής ,το Μπαλουκλί, με το θαυματουργό αγίασμα και τα παραδοσιακά ψάρια όπου βρίσκονται και οι τάφοι των πατριαρχών.Πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής θα επισκεφτούμε το ενυδρείο που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο ISTANBUL FORUM .Κατόπιν αναχώρηση για Θεσσαλονίκη. Διέλευση συνόρων Κήπων και με τις απαραίτητες στάσεις καθ ΄οδόν ,άφιξη το βράδυ στην πόλη μας.

Τιμή κατά άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο 185,00 ευρώ
istanbul-page-yerebatan-saray-cistern-sunken-palace-full.jpg
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τρεις διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο 4* Ταξιμ
-Τις ξεναγήσεις με επίσημο ξεναγό που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Εισόδους μουσείων ,την κρουαζιέρα στο Βόσπορο, διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται ως προαιρετικό