Βουδαπέστη Formula 1 -οδικώς

FORMULA 1
4ήμερη ΟΔΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
30/07 ΜΕ 02/08

1Η - ΜΕΡΑ 30/07 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Συγκέντρωση και αναχώρηση στις 05.00 και αναχώρηση για τα σύνορα. Διέλευση των συνόρων και μέσω Σκοπίων ,Σερβίας ,Ουγγαρίας και με τις απαραίτητες στάσεις άφιξη την άλλη μέρα στη Βουδαπέστη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο .Χρόνος ελεύθερος .Διανυκτέρευση.
2η ΜΕΡΑ 31/07 ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Πρωινό και πάμε να παρακολουθήσουμε τους προκριματικούς αγώνες. Το απόγευμα στην ξενάγηση θα αρχίσουμε από την πλατεία των Ηρώων όπου θα γνωρίσουμε την ιστορία της χώρας .Στη συνέχεια θα επισκεφτούμε το Ναό του Αγίου Στεφάνου, τη Λεωφόρο Δημοκρατίας με την όπερα και τα καλοδιατηρημένα της κτίρια, τα ογκώδες μπαρόκ Κοινοβούλιο καθώς και τις γέφυρες που ενώνουν τη Βούδα με την Πέστη. Στη συνέχεια θα περάσουμε στη Βούδα όπου θα δούμε το Κάστρο ,το άγαλμα της Ελευθερίας ,τον Πύργο των ψαράδων και το γοτθικό ναό Ματύας ,όπου εστέφεντο παλιά οι Ούγγροι Βασιλείς .Από το λόφο Gellert θα θαυμάσουμε πανοραμικά τις δύο πόλεις .Το βράδυ προαιρετική βραδυνή έξοδο . Διανυκτέρευση .
3Η ΜΕΡΑ 01/08 ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Μετά το πρόγευμα αναχώρηση για να παρακολουθήσουμε τους τελικούς αγώνες .Επιστροφή στη Βουδαπέστη. Διανυκτέρευση.
4η 02/08 ΜΕΡΑ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Πρωινό και αναχώρηση. Με ενδιάμεσες στάσεις, διέλευση από τα σύνορα και άφιξη το βράδυ στη Θεσσαλονίκη

ΤΙΜΗ ΚΑΤ ΄ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΔΙΚΛΙΝΟ 350,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τις διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4*/ HOTEL ARENA www.danubuishotels.com
- 3 πρωινά
-Τις περιηγήσεις και ξεναγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Αρχηγό –συνοδό του γραφείου μας
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,διασκεδάσεις ,ποτά ,φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.

Η τιμή δεν περιλαμβάνει τα εισιτήρια του αγώνα τα οποία είναι κρατημένα και εξασφαλισμένα