dalma

ΔΑΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ (9 ΗΜΕΡΕΣ)
24/08–01/09/2010

1η ημέρα: Θεσσαλονίκη – Τίρανα – Δυρράχιο
Αναχώρηση νωρίς το πρωί από το γραφείο μας με προορισμό τα σύνορα της Αλβανίας. Κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις στην διαδρομή, άφιξη νωρίς το απόγευμα στην πρωτεύουσα της Αλβανίας. Στην περιήγηση μας στην πόλη των Τιράνων θα δούμε την κεντρική πλατεία, όπου δεσπόζει το άγαλμα του Σκερντεμπέι, το κτίριο της Όπερας και το Μουσείο. Επίσης, θα δούμε το κτίριο των Υπουργείων, το Δημαρχείο, τον Πύργο του Ρολογιού και το παλιό Τζαμί.
Κατόπιν συνεχίζουμε για το ξενοδοχείο μας στο Δυρράχειο. Άφιξη, τακτοποίηση, δείπνο και διανυκτέρευση.

2η ημέρα: Δυρράχιο – Μπούντβα – Κότορ – Ντουμπρόβνικ
Πρωινό και αναχώρηση για την παλιά πόλη της Μπούντβα, όπου κυριαρχεί η βενετσιάνικη αρχιτεκτονική, θα θαυμάσουμε τις εκκλησίες του Αγίου Ιωάννη, της Αγίας Μαρίας της Πούντα και της Αγίας Τριάδας και το Εθνογραφικό Μουσείο με εκθέματα από την ίδρυση της πόλης, θα δούμε το φρούριο – Σιταντέλ – που χρονολογείται από τον 5ο–6ο αιώνα π.Χ. και θα επισκεφτούμε το μοναστήρι Στανιέβιτσι, όπου ψηφίστηκε το 1798 ο πρώτος νομικός κώδικας του Μαυροβουνίου. Συνεχίζουμε για το Κότορ όπου ξεχωρίζουν τα Παλιά Τείχη, η Παλιά Πόλη με τον Ρωμαϊκό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Τρύφωνος από τον 12ο αιώνα και η μαρίνα με τα πανάκριβα κότερα. Πάνω από την πόλη του Κότορ δεσπόζει το κάστρο στο οποίο για να ανέβεις πρέπει να ‘σκαρφαλώσεις’ 1.000 σκαλοπάτια! Άφιξη στο μαργαριτάρι της Αδριατικής ,όπως αποκαλούν το Ντουμπρόβνικ. Χρόνος ελεύθερος, δείπνο και διανυκτέρευση.

3η ημέρα: Ντουμπρόβνικ
Πρωινό και ξεκινάμε την ξενάγηση μας σε μια από τις ομορφότερες πόλεις της Μεσογείου, το Ντουμπρόβνικ, πόλη προστατευόμενη από την UNESCO. Στην πόλη με την ονομασία ‘Ραγκούσα’ θα δούμε τα ανάκτορα, το Σπόνζα του 16ου αιώνα, την εκκλησία του Αγίου Βλάσιου, το Φραγκισκινό μοναστήρι και το παλαιότερο φαρμακείο της Ευρώπης. Χρόνος ελεύθερος στο κέντρο της πόλης. Δείπνο και διανυκτέρευση.

4η ημέρα: Ντουμπρόβνικ – Σπλιτ
Πρωινό και αναχώρηση για το Σπλιτ. Από τον λόφο Μοργιάν ,σύμβολο της πόλης, θα απολαύσουμε την πανοραμική θέα ολόκληρης της πόλης με το λιμάνι, την αμμώδη παραλία στο κέντρο της και τον παραλιακό πεζόδρομο, και θα επισκεφτούμε το παλάτι του Διοκλετιανού, το οποίο ανήκει στον κατάλογο Εθνικής κληρονομιάς της UNESCO – αξιόλογο δείγμα της Ρωμαϊκής αρχιτεκτονικής στην ανατολική πλευρά της Αδριατικής θάλασσας.
Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση.

5η ημέρα: Σπλιτ – Τρογκίρ – Ζαντάρ – Ριγιέκα
Πρωινό και αναχώρηση για το νησί Κιόβο, όπου θα επισκεφτούμε την παλιά πόλη της Τρογκίρ, η οποία επίσης ανήκει στον κατάλογο Εθνικής κληρονομιάς της UNESCO. Θα δούμε τον καθεδρικό ναό, το κάστρο του Αγίου Μάρκου, την Βόρεια και την Νότια Πύλη και επίσης το Δομινικανό μοναστήρι – έξω από την πόλη – το οποίο χτίστηκε τον 15ο αιώνα. Κατόπιν αναχωρούμε για το Ζαντάρ, όπου θα δούμε την παλιά Ρωμαϊκή Αγορά που χρονολογείται από τον 1ο αιώνα μ.Χ., την παλιά εκκλησία του Αγίου Ντονάτ – αναμφίβολα το πιο έξοχο μνημείο
της πόλης – η οποία είναι αφιερωμένη στην Αγία Τριάδα, την αναστηλωμένη Ρομανικήςκατασκευής εκκλησία του Αγίου Γρισιγόνου, το καμπαναριό της Αγίας Μαρίας, τον καθεδρικό ναό της πόλης, ο οποίος είναι αφιερωμένος στην Αγία Αικατερίνη, τα οχυρά της πόλης με το παλάτι και θα επισκεφτούμε και το αρχαιολογικό μουσείο. Συνεχίζουμε για την πανέμορφη πόλη της Ριγιέκα, όπου μπορείτε να απολαύσετε την βόλτα σας στον παραλιακό πεζόδρομο. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση.

6η ημέρα: Ριγιέκα – Σπήλαια Postojna – Λίμνη Bled – Λιουμπλιάνα – Ριγιέκα
Σήμερα θα επισκεφτούμε την περιοχή Ποστόινα και θα περιηγηθούμε στην φημισμένη σπηλιά της. Κατόπιν αναχωρούμε για την λίμνη Bled, όπου η εικόνα της λίμνης με το κάστρο, που χρονολογείται στα 1111μ.Χ., και το νησάκι στη μέση της λίμνης με την εκκλησία της Αναλήψεως θα μας μαγέψει. Στην ξενάγηση μας στην Λιουμπλιάνα θα ανακαλύψουμε μια πόλη πανέμορφη με πολλά δημιουργήματα που φέρουν την υπογραφή του Jose Plecnik και τον ποταμό Λιουμπλιάνικα να την διασχίζει περνώντας μέσα από το κέντρο της πόλης. Θα
επισκεφτούμε τα ερείπια του ρωμαϊκού οικισμού Έμονα, την παλιά πόλη, το δημαρχείο, τον καθεδρικό ναό του Αγίου Νικολάου, την γέφυρα των +ράκων και τις Τρεις γέφυρες, την αγορά, την πλατεία Presernov, το παλάτι του επισκόπου με την βιβλιοθήκη και το κάστρο. Επιστροφή το βράδυ στο ξενοδοχείο μας στη Ριγιέκα. Δείπνο και διανυκτέρευση.

7η ημέρα: Ριγιέκα – Βενετία
Πρωινό και αναχώρηση νωρίς το πρωί στην ‘Πόλη των +όγηδων‘. Στην ξενάγηση μας στην πόλη της Βενετίας, η οποία είναι κτισμένη πάνω σε 119 νησάκια τα οποία περιτριγυρίζονται από γραφικά κανάλια και ενώνονται με μικρές γέφυρες, θα θαυμάσουμε την πλατεία του Αγίου Μάρκου, την ομώνυμη εκκλησία, το μεγαλοπρεπές καμπαναριό, τον πύργο των Μαυριτανών, το παλάτι των +όγηδων και την γέφυρα των Στεναγμών. Χρόνος ελεύθερος. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση.

8η ημέρα: Βενετία – Αγκώνα
Πρωινό και αναχώρηση για το λιμάνι της Αγκώνας απ’ όπου θα επιβιβαστούμε στο πλοίο για την επιστροφή μας στην Ελλάδα. Διανυκτέρευση εν πλω.

9η ημέρα: Ηγουμενίτσα – Θεσσαλονίκη
Άφιξη στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και άμεση αναχώρηση για την Θεσσαλονίκη . Κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις στη διαδρομή άφιξη στον προορισμό μας.

ΤΕΛΟΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Η τιμή συμμετοχής κατά άτομο είναι 630.00 € σε δίκλινο δωμάτιο
Η επιβάρυνση μονόκλινου δωματίου είναι 200.00 € για τις 07διανυκτερεύσεις

Στην παραπάνω τιμή περιλαμβάνονται:

-Διαμονή σε 4* και 5* ξενοδοχεία εντός πόλεων, για 07διανυκτερεύσεις με ημιδιατροφή και πρωινό buffet
-Διαμονή σε τετράκλινη εσωτερική καμπίνα ΑΒ4 με wc για την διαδρομή Αγκώνα –
Ηγουμενίτσα στις 31/08/2010
-Μεταφορές με πολυτελές υπερυψωμένο πούλμαν σύμφωνα με το πρόγραμμα της εκδρομής
-Αρχηγός – συνοδός του γραφείου μας
-Τοπικοί ξεναγοί σύμφωνα με το πρόγραμμα της εκδρομής
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

Στην τιμή δεν περιλαμβάνονται: τα επιπλέον γεύματα, ποτά, τηλεφωνήματα, είσοδοι μουσείων, προαιρετικές εκδηλώσεις και ότι δεν αναφέρεται