ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ
4ήμερη εκδρομή
22-25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011

tempKerkyra.jpg

1η ΗΜΕΡΑ : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΕΡΚΥΡΑ
Συγκέντρωση και αναχώρηση το πρωί στις 07.00. Με τις απαραίτητες στάσεις ,άφιξη στην Ηγουμενίτσα και απόπλους για την Κέρκυρα. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και χρόνος ελεύθερος Δείπνο στο ξενοδοχείο και μετάβαση στην πόλη της Κέρκυρας για να παρακολουθήσετε τη μεταφορά του επιταφίου.
1.jpg
2η ΗΜΕΡΑ : ΚΕΡΚΥΡΑ – ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΙΤΣΑ –ΚΑΣΣΙΟΠΗ –ΔΑΣΙΑ –ΥΨΟΣ
Πρωινό και παρακολούθηση της πρώτης Ανάστασης στην Πλατεία Σπιάναδα, θα δούμε τη λιτανεία του Αγίου Σπυρίδωνα και θα απολαύσουμε το σπάσιμο των σταμνών από τα μπαλκόνια στα στενά σοκάκια της πόλης, τα γραφικά καντούνια. Στην συνέχεια περιήγηση της πόλης ,ανάμεσα στα αξιοθέατά της ξεχωρίζουν ο Ναός του Αγίου Σπυρίδωνα , το ΣινοΪαπωνικό Μουσείο και το επιβλητικό παλιό φρούριο. Στη συνέχεια αναχώρηση για να γνωρίσουμε τη βορειοανατολική πλευρά του νησιού .Θα επισκεφτούμε την όμορφη Παλαιοκαστρίτσα όπου θα έχουμε ελεύθερο χρόνο , και συνεχίζουμε μέσω Ρόδας για τη γραφική Κασσιόπη . Ελεύθερος χρόνος και στην επιστροφή θα περάσουμε από τις παραθαλάσσιες περιοχές Δασιά , Ύψος . Επιστροφή στο ξενοδοχείο και το βράδυ παρακολούθηση της Ανάστασης στην πλατεία Σπιανάδα . και στη συνέχεια μας περιμένει στο ξενοδοχείο το Αναστάσιμο δείπνο με τη μαγειρίτσα.

3η ΗΜΕΡΑ : ΚΑΝΟΝΙ –ΠΟΝΤΙΚΟΝΗΣΙ –ΜΟΝΗ ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ-ΜΟΝ ΡΕΠΟ-ΑΧΙΛΛΕΙΟ-ΜΕΣΟΓΓ Ι –ΜΩΡΑΪΤΙΚΑ
Πρωινό και αναχωρούμε για το Κανόνι με θέα τα δύο γραφικά νησάκια το γνωστό Ποντικονήσι και τη Μονή Βλαχέρνων, τα οποία και θα επισκεφτούμε .Στη συνέχεια
Επίσκεψη και περίπατος στους κήπους του Ανακτόρου του Μον Ρεπό . Και κατόπιν
επίσκεψη στο Αχίλλειο, το παλάτι που έχτισε η Αυτοκράτειρα της Αυστρίας Ελισάβετ, η γνωστή μας Σίσσυ αφιερωμένο στον αγαπημένο της ήρωα τον Αχιλλέα. Περιήγηση στο παλάτι και στους κήπους με τη θαυμάσια θέα . Επιστροφή στο ξενοδοχείο όπου μας περιμένει το Πασχαλινό γεύμα . Το απόγευμα ακολουθεί βόλτα στη νότια πλευρά του νησιού , στα ψαράδικα χωριά το νησιού Μωραϊτικα και Μεσόγγι . Το βράδυ προαιρετική διασκέδαση.

4η ΗΜΕΡΑ : ΚΕΡΚΥΡΑ – ΜΕΤΣΟΒΟ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρωινό και αναχώρηση . Επιβίβαση στο πλοίο, άφιξη στη Ηγουμενίτσα και στη συνέχεια θα επισκεφτούμε το Μέτσοβο .Χρόνος ελεύθερος για καφέ ή γεύμα εξ ιδίων .Άφιξη στη Θεσσαλονίκη το βραδάκι .

Τιμή κατά άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο 290,00 ευρώ

Διαφορά μονόκλινου δωματίου επιπλέον 80,00 ευρώ

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τα εισιτήρια του πλοίου Ηγουμενίτσα –Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα
-Τρείς διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο 5*
-Ημιδιατροφή ( 3 πρωινά σε μπουφέ και 3 γεύματα εκ των οποίων το Αναστάσιμο δείπνο με τη μαγειρίτσα και το Πασχαλινό γεύμα )
-Τις μεταφορές και περιηγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης
-Αρχηγό
-ΦΠΑ

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,επιπλέον γεύματα, διασκεδάσεις, ποτά, φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.