ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ 23-27 ΔΕΚ.09

ΚΑΝΙΔΗΣ TOURS
Γραφείο Γεν. Τουρισμού
Xαλκέων 21,Θεσσαλονίκη 54631
Τηλ.2310221913-4 fax 2310221919
ΑΦΜ 099377511 ,Θ΄ΔΟΥ
Αρ.Αδείας 09.33.Ε.61.0000284.00

home1.JPG

5ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ 23-27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009

1Η ΜΕΡΑ 23/12 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Συγκέντρωση το πρωί στις 05.00 στο άγαλμα του Βενιζέλου, στην πλατεία Αριστοτέλους, και αναχώρηση. Διέλευση των συνόρων και μέσω Σκοπίων ,Σερβίας, και με τις απαραίτητες στάσεις άφιξη το μεσημέρι της Τετάρτης στη Βουδαπέστη. Δείπνο και τακτοποίηση στα δωμάτια και χρόνος ελεύθερος για ξεκούραση.

2Η ΜΕΡΑ 24/12 ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Πρωινό και ξεκινάμε την ξενάγηση μας για να γνωρίσουμε τη Βουδαπέστη. Με τον τοπικό μας ξεναγό θα αρχίσουμε από την πλατεία των Ηρώων όπου θα γνωρίσουμε την ιστορία της χώρας .Στη συνέχεια θα επισκεφτούμε το Ναό του Αγίου Στεφάνου, τη Λεωφόρο Δημοκρατίας με την όπερα και τα καλοδιατηρημένα της κτίρια, τα ογκώδες μπαρόκ Κοινοβούλιο καθώς και τις γέφυρες που ενώνουν τη Βούδα με την Πέστη. Στη συνέχεια θα περάσουμε στη Βούδα όπου θα δούμε το Κάστρο ,το άγαλμα της Ελευθερίας ,τον Πύργο των ψαράδων και το γοτθικό ναό Ματύας ,όπου εστέφεντο παλιά οι Ούγγροι Βασιλείς .Από το λόφο Gellert θα θαυμάσουμε πανοραμικά τις δύο πόλεις .Το μεσημέρι γεύμα στο ξενοδοχείο χρόνος ελεύθερος και το βράδυ προαιρετικό ρεβεγιόν .

3Η ΜΕΡΑ 25/12 ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ-ΒΙΕΝΝΗ-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Πρωινό και ολοήμερη εκδρομή στη Βιέννη .Θα δούμε την Όπερα ,το Κοινοβούλιο, το Δημαρχείο με το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, και θα καταλήξουμε στο πεζόδρομο όπου βρίσκεται και ο Καθεδρικός Ναός του Αγίου Στεφάνου Μπελβεντέρε. Ελεύθερος χρόνος στο πεζόδρομο της Κερτνερστάσσε και στη αγορά. Επιστροφή στη Βουδαπέστη. Δείπνο .Διανυκτέρευση.

4Η ΜΕΡΑ 26/12 ΠΑΡΑΔΟΥΝΑΒΙΑ ΧΩΡΙΑ
Μετά το πρόγευμα ,αναχώρηση για τα πανέμορφα χωριά κατά μήκος του Δούναβη. Θα επισκεφτούμε το Έστεργκομ ,όπου θα θαυμάσουμε την εκκλησία του Αγίου Στεφάνου και τον εκκλησιαστικό θησαυρό των Ούγγρων. Αναχώρηση για το γραφικό χωριό του Αγίου Αντρέα .Χρόνος ελεύθερος και επιστροφή στη Βουδαπέστη. Διανυκτέρευση.

5Η ΜΕΡΑ 27/12 ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Πρωινό και αναχώρηση. Διέλευση από τα σύνορα και με ενδιάμεσες στάσεις, άφιξη το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.

**Tιμή κατ ΄άτομο σε δίκλινο ή τρίκλινο 270,00 **
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
-Μεταφορές με πολυτελές λεωφορείο του γραφείου μας
-Τις διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4*
-Ημιδιατροφή
-Τις περιηγήσεις και ξεναγήσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα
- Τοπικό Ελληνόφωνο Ξεναγό
-Αρχηγό –συνοδό του γραφείου μας
-Ασφάλεια αστικής ευθύνης

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
- Το Χριστουγεννιάτικο Ρεβεγιόν 45,00 ευρώ
-Εισόδους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ,διασκεδάσεις ,ποτά,
φιλοδωρήματα και οτιδήποτε αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό.

budapest.jpg