3ήμερα για Μπάνσκο από 75 ευρώ !!!!2-4/12 ,9-11/12 και 16-18/12

Αρ.Αδείας 09.33.E.61.000284.00

ΜΠΑΝΣΚΟ - 75€
3 ΗΜΕΡΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2-4/12 & 9-11/12 & 16-18/12

Bansko_Ski.jpg
1η μέρα:
Αναχώρηση από την Θεσσαλονίκη στις 07.00 για Προμαχώνα. σύντομη στάση στα Duty Free και συνεχίζουμε για Σαντάνσκι, Σιμιτλί. Ανεβαίνουμε την κοιλάδα του Γκράντφσκα Ρέκα για να βρεθούμε στο οροπέδιο του Ραζλόγκ για να φθάσουμε στο Μπάνσκο, την γραφική αυτή μικρή πόλη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο μας .Χρόνος ελεύθερος για να χαλαρώσετε και να χρησιμοποιήσετε τις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων .Διανυκτέρευση.
2η μέρα:
Μετά το πρωινό μπορείτε να κάνετε σκι στις πλαγιές του Πίριν. Το καινούργιο τελεφερίκ μέσα από το Μπάνσκο, οι καινούργιες πίστες και τα λιφτ, σας προσφέρουν ποιότητα για το αγαπημένο σας σπορ. Υπάρχουν πίστες για όλους: αρχάριους & επαγγελματίες. Για όσους θέλουν να μάθουν σκι υπάρχουν κάρτες, εξοπλισμός, δάσκαλοι. Δεν θα σας αφήσει αδιάφορους το πανόραμα με χιονισμένες πλαγιές, άγριο δάσος και πολλές λίμνες. Το Μπάνσκο θα σας μαγέψει με την ενδιαφέρουσα ιστορία και αξιοθέατα με παράδοση στη αγιογραφία, στα ξυλόγλυπτα και στις λαϊκές τέχνες. Για τις υπόλοιπες ώρες στο Μπάνσκο σας περιμένουν spa, σάουνες, μασάζ, αίθουσες γυμναστικής, πισίνες, μπαρ και καφετέριες, ντίσκο και πάνω από 100 γραφικές ταβέρνες με τοπικά φαγητά, κρασιά και ζωντανή μουσική. Διανυκτέρευση.
3η μέρα:
Μετά το πρωινό έχετε ελεύθερο χρόνο για να κατεβείτε και πάλι τις πλαγιές του Πιρίν και αν επιθυμείτε να πετάξετε τον χαρταετό σας.Στις 15.30 αναχωρούμε για την Θεσσαλονίκη.
imagesCA81FYX7.jpg

Στην τιμή περιλαμβάνονται
Μεταφορά με πολυτελές πούλμαν
2 διανυκτερεύσεις με πρωινό HTL CASA KARINA
Ελεύθερη χρήση εσωτερικής πισίνας ,σάουνα ,χαμάμ ,γυμναστήριο
Αρχηγό/Συνοδό του γραφείου μας

Δεν περιλαμβάνει

Ποτά , φαγητά, επιπλέον μετακινήσεις και οτιδήποτε προαιρετικό .