Χριστούγεννα στο Μπάνσκο

BANSKO, ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ

• 3ήμερο 24-26/12/2011 - 105,00 ευρώ
• 4ήμερο 23-26/12/2011 - 145,00 ευρώ

Αναχωρήσεις :
23 Δεκεμβρίου στις 07:00 και στις 15:30
24 Δεκεμβρίου στις 07:00 και στις 15:30

untitled.bmp
1η ΜΕΡΑ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΜΠΑΝΣΚΟ

Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη για Προμαχώνα. Περνάμε τα σύνορα, σύντομη στάση στα Duty Free και συνεχίζουμε για Σαντάνσκι, Σιμιτλί. Ανεβαίνουμε την κοιλάδα του Γκράντφσκα Ρέκα για να βρεθούμε στο οροπέδιο του Ραζλόγκ για να φθάσουμε στο Μπάνσκο, την γραφική αυτή μικρή πολη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο μας. Ελεύθερος χρόνος για μια πρώτη γνωριμία με τη πόλη. Δείπνο και διανυκτέρευση.

ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ: ΜΠΑΝΣΚΟ

Το Μπάνσκο και ο εθνικός δρυμός ντυμένα στα λευκά. Ευκαιρία να εξερευνήσουμε το Μπάνσκο που έχει ενδιαφέρουσα ιστορία και αξιοθέατα, αλλά και την πανέμορφη ευρύτερη περιοχή, το επιβλητικό βουνό Πίριν και τον εθνικό δρυμό. Για τον υπόλοιπο ελεύθερο χρόνο διασκέδαση και χαλάρωση. Προγράμματα υγείας και ομορφιάς, πισίνες, σάουνες, χαμάμ, τζακούζι, μασάζ, αίθουσες γυμναστικής μπορούν να σας εξασφαλίσουν μέρες χαλάρωσης και ψυχικής ευεξίας. Μπαρ και γραφικές ταβέρνες για διασκέδαση και αξέχαστες μέρες γαστρονομίας. Την τελευταία μέρα νωρίς το απόγευμα (15.30) θα πάρουμε το δρόμο της επιστροφής για τα σύνορα και την Θεσσαλονίκη.
night_skiing.jpg
Στην τιμή περιλαμβάνονται:
• Μεταφορά με πούλμαν
• 2 ή 3 διανυκτερεύσεις με ημιδιατροφή
• Χριστουγεννιάτικο DJ PARTY
• Ελεύθερη χρήση πισίνας ,σάουνα, χαμάμ
• Έμπειρους συνοδούς
• Ασφάλεια αστικής ευθύνης.